knutby Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skal se dem når det tømmes med folk rundt meg.. ettersom jeg har forstått har CFD er rykte for å være litt... "unormal" Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 *ler, dette må være noe av det mest tragiske jeg har sett noen gang tor jeg. 3 nerder som tror dem kan synge og trur dem har bra utseende. NEI! tragisk er dette med andre ord. Håper ikke jeg blir sånn. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Tragiske saker er tøft:D ikke mobb tragismen! www.tragisk.com Endret 15. desember 2003 av Loffelur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 omg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Synes ikke dette var særlig morsomt. Sikkert artig for de som kjenner CFD da... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Merlin, jeg tror ikke du har veldig god selvironi / selvtillit. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Merlin, jeg tror ikke du har veldig god selvironi / selvtillit. Tviler på at det har noe med saken å gjøre... Selvironi har jeg, men synes allikevel det er tragisk å se på folk som tror de er morsomme, når de så absolutt ikke er det. Han kalle fyren tror jo han er mr. muscle da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Intelligent av deg Zed .. Veldig ! Get a life Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ikke sjans i Helheim om jeg ser på videoklipp som ligger i en Wank-mappe. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hmm, jeg trenger visstnok en codec, wmp klarer ikke laste den ned, noen som aner hva det er? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 CFD ruler, så enkelt er det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 CFD ruler, så enkelt er det Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Musikken var vel det eneste positive å trekke frem i disse filmsnuttene.... ...ellers må jeg jo si at Kalle og CFD er modige og står frem på den måten (misforstå meg rett). Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 CFD: etter å ha sett filmene dine har jeg fått inntrykk av att du får en del bank av mr. kalle! og dette viser du til alle oss? du må lære deg å forsvare deg gutt! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 CFD: etter å ha sett filmene dine har jeg fått inntrykk av att du får en del bank av mr. kalle! og dette viser du til alle oss? du må lære deg å forsvare deg gutt! haha... Ta det med ro.. Jeg har videoer hvor jeg kødder med kalle også.. Og det er jo bare morsomt.. Det skal også nevnes at han er sterkere enn meg ,men ikke så mye at det har betydning. Når vi feks tar handbak blir det dødt løp på høyre ,mens han tar meg på Venstre.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ,kan beskrives med et ord.. tragisk. En bunch med folk som liker å vise seg frem i bar overkropp er ikke akkurat komedie av første klasse Du har tydeligvis ikke sett YATTA Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når vi feks tar handbak blir det dødt løp på høyre ,mens han tar meg på Venstre.. Det har vel sine helt naturlige årsaker..... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Når vi feks tar handbak blir det dødt løp på høyre ,mens han tar meg på Venstre.. Det har vel sine helt naturlige årsaker..... heh... Det har av at jeg har trent høyrearmen mye mer med vekter enn venstrearmen.. Tro meg.. Han wanker oftere enn meg altså.. SNakker vi 3-4ganger så mye? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Vil vi vite hvordan disse opplysningene om din venns wanke-vaner har kommet til din oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå