Haltvire Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Har fått ny jobb som er i forbindelse med etter endt master-studie. Er det fortsatt lurt å få med seg attest fra min tidligere deltidsjobb selv om jeg på en måte ikke trenger det nå? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 En generell regel i livet er: Alltid dokumentér alt. Ta alltid kopier av alt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Har fått ny jobb som er i forbindelse med etter endt master-studie. Er det fortsatt lurt å få med seg attest fra min tidligere deltidsjobb selv om jeg på en måte ikke trenger det nå? Ja. Du har ingenting å tape og samtidig alt å vinne på å få attest frå forrige jobb sjølv om det berre var ein deltidsjobb. Eg reknar med at du kun møter forståelse for at du sluttar i deltidsjobben for å ta deg fulltidsjobb innanfor det du har studert? Spør derfor om du også kan få med nokre positive beskrivelsar om korleis du har fungert i jobben og arbeidsmiljøet. Dette kan være gull verdt seinare, særleg dersom eit eller anna skjærer seg med den jobben du no skal starte i og du ikkje får ein fantastisk god attest frå neste arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå