kaelmaes Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) ... Endret 14. mai 2018 av kaelmaes Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Anmeld, ingenting verbalt rettferdiggjør å bli slått. 3 Lenke til kommentar
kaelmaes Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Anmeld, ingenting verbalt rettferdiggjør å bli slått. Men hvor langt kommer man når man ikke husker noe særlig av hva som skjedde? Eneste jeg husker er at jeg sto utenfor huset og blødde og en fyr prøvde å få meg til å dra til legevakta. Jeg må vel ha vitner som sier hva som skjedde? Endret 13. mai 2018 av kaelmaes Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Uten et hendelsesforløp eller vitner er det countdown til henlagt saken tror jeg. Hadde funnet ut litt mer før du anmelder. Lenke til kommentar
kaelmaes Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 Uten et hendelsesforløp eller vitner er det countdown til henlagt saken tror jeg. Hadde funnet ut litt mer før du anmelder. Kjenner ikke folk fra festen så godt. Men ei venninne av kompisen min sa jo at jeg ble slått, så folk har jo tydligvis sett det. 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Uten et hendelsesforløp eller vitner er det countdown til henlagt saken tror jeg. Hadde funnet ut litt mer før du anmelder.Kjenner ikke folk fra festen så godt. Men ei venninne av kompisen min sa jo at jeg ble slått, så folk har jo tydligvis sett det. Jepp, kjipt situasjon. Spør om hun kjenner noen som kan ha sett det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Og om du slo først, men ikke husker? 1 Lenke til kommentar
kaelmaes Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 Og om du slo først, men ikke husker? Nei sant, men jeg tviler sterkt på det ass.. snakker med en annen kompis nå som vet hvem han som slo er. Han sier han er en idiot som bruker stoff, så han sier jeg ikke trenger å gjøre mye for å få et slag fra han Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Det er uansett verdt å melde fra om. Hvis den det gjelder har for vane å gjøre sånt, vil politiet ha interesse av å vite om det, selv om det ikke blir noen sak av akkurat denne episoden. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Og om du slo først, men ikke husker? Nei sant, men jeg tviler sterkt på det ass.. snakker med en annen kompis nå som vet hvem han som slo er. Han sier han er en idiot som bruker stoff, så han sier jeg ikke trenger å gjøre mye for å få et slag fra han Litt morsomt å lese dette fra en som drakk seg hjernedød kvelden før på stoff.. Uansett, anmeld hendelsen. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Tror du det blir noe kostnader knyttet til dette? (Knekte tenner, nedsatt førlighet, hørselsproblemer etc. Som enten er svindyrt(tannlege) eller på noe vis kan gi deg varige plager?) Isåfall anmeld, da det er viktig å «dokumentere» og «starte prosessen». Om ikke, orker du å legge masse innsats i noe du nesten husker for å få «henlagt på grunnlag av bevisets stiling» i posten om 4 måneder? 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Det er noe fritt når man ikke husker ting sånn. Alt gror igjen om et par uker, så det blir bra igjen. Om du skal anmelde? Litt vanskelig å bedømme det her, siden du ikke husker 100% hva som skjedde. Men du vet jo hvem fyren er. Hva med å sende han en melding og spørre hva som skjedde, om du sa noe dritt eller noe? Kan jo ikke stole 100% på fyren, men du får i hvert fall noen signaler du kan tolke. Prøv å gå i dialog, og hvis han kommer med grunnløse trusler og tull på nytt, så har du i hvert fall grunn til å anmelde. Du kan ha krav på voldsoffererstatning, hvis det var helt ubegrunnet vold, men da må du anmelde. Du kan droppe det også. Men for din egen psykes del, så kan det være fint å få knyttet fast løse ender. Eller i hvert fall gjøre det du kan, for å føle at du har gjort det du kan. Hva ville du sagt eller gjort, som forelder, om du hadde en ungdom selv, og den ungdommen fortalte samme historie til deg? Endret 13. mai 2018 av Taurean Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Bør jeg prøve å finne ut mer om hva som skjedde? Burde jeg anmelde? Gleder meg ikke akkurat til å dra på jobb i morgen med det trynet her.. Hvis det eneste som har tatt permanent skade er din stolthet, så vil jeg si bare glem det, ta det som en mann og kom deg videre. Har du derimot mistet noen tenner ville jeg definitivt ta det videre, selv om der neppe skjer noe mer med det enn at du får et brev om et halvt år at saken er henlagt. 2 Lenke til kommentar
kaelmaes Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Bør jeg prøve å finne ut mer om hva som skjedde? Burde jeg anmelde? Gleder meg ikke akkurat til å dra på jobb i morgen med det trynet her.. Hvis det eneste som har tatt permanent skade er din stolthet, så vil jeg si bare glem det, ta det som en mann og kom deg videre. Har du derimot mistet noen tenner ville jeg definitivt ta det videre, selv om der neppe skjer noe mer med det enn at du får et brev om et halvt år at saken er henlagt. Ja du har et poeng. Har fått høre at han som slo er kjent for politiet og har vært i buret før. Prøver å snakke med han som hadde nachspielet om hva som skjedde men han er så jævla lite responsiv. Jeg husker seriøst nesten ingenting fra den festen, har så SYKT fylleangst over hva jeg har sagt og gjort. Endret 13. mai 2018 av kaelmaes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 cheesus grow some balls, har folk blitt så pinglete at de roper på snuten bare pga litt håndgemeng? og ingen bry seg at du har fylleangst, get over it og move on. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Hvis du ikke har varig skade så ta det som en mann og glem hele greia... Men bruker ord, hisser seg opp, og noen ender opp med å få seg en på trynet. Get over it. Så lenge du ikke ble slått helt uprovosert så glem greia. Du har mest sannsynlig sagt et eller annet feil i fylla til feil fyr. Sier ikke vold er greit, men sånn går det når man drikker for mye. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg vil si å ta det som en mann er å melde fra til politiet. Konfliktsky knehøner lar det gå. 5 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 cheesus grow some balls, har folk blitt så pinglete at de roper på snuten bare pga litt håndgemeng? og ingen bry seg at du har fylleangst, get over it og move on. Er du tilbakestående? Blind/Uprovosert vold skal ikke forekomme. Broren til en kompis av meg var offer for dette, og han lå i koma i flere uker og svevde mellom liv og død. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Mannen som slo deg kan være en psykopat og sadist, som liker å plage folk. På fest så slår han fordrukne folk og får oppnådd det han kom for? Anonymous poster hash: 5a9a1...1c1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Altså - hvis du har vært så dritings at du ikke vet hva du har sagt eller gjort så er det jo fullt mulig du har selv eskalert situasjonen. Ettersom du heldigvis ikke har fått noen alvorlige skader så hadde jeg selv bare tatt det som en lærepenge. Få kontroll over ditt eget alkoholinntak. Jeg har sett drøssevis av slåsskamper og kan vel bare komme på en eller to eksempler hvor det var uprovosert. 99.9% av tilfellene jeg har sett (og selv fått meg en på trynet) så har det vært leppeslenging involvert. Jeg sier ikke at det er bra å slå folk, men man må være forberedt på å få en panne om man provoserer. Hvis hun venninda di kan bekrefte at det ikke var noen provokasjon i forkant eller eskalering fra din side så for all del, ta deg bryderiet om du ønsker, men om dette er en du kommer til å treffe i din omgangskrets og i tillegg en person som driter i lover og regler så kan du få et problem som er vanskelig å bli kvitt. Av og til er det greiest å svelge stoltheten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå