ImmortalTechnique Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Sony har alltid ligget foran MS når det gjelder spill. De har de beste spilla og tør å la utviklerne sine lage spill som de vet de ikke kommer til å tjene noe særlig på (de tør å ta sjanser). De har alltid hatt best utvalg av alle slags spillsjangere imo. Xbox har vært best til skytespill og bilspill, men det var før (xbox1 og 360). Med PS4 og PC så har jeg ikke noe behov for en Xbox. Om de kommer med spill som frister så slår jeg til, men foreløpig er det ikke noe der som interesserer meg. Eneste som frister er Forza Horizon 3 og det har jeg på PC. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg har kjøpt Sony hver generasjon helt siden PS1 kom ut, men forrige generasjon var jeg nødt til å skaffe meg Xbox 360 på grunn av en rekke eksklusiver jeg bare ikke kunne gå glipp av. Det har ikke vært tilfellet denne generasjonen og MS må virkelig ta et skippertak (og det kjapt) for å sikre seg noen essensielle eksklusiver om de skal klare å ta igjen forspranget. Diskusjoner om maskinkraft er irrelevante. Vi har sett gang på gang helt siden NESens dager at det ikke er den sterkeste maskinen som vinner, men den med de gode spillopplevelsene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå