JensPetrus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Tviler på du finner en VIA chip på Audiophile 2496 og oppover (i prisklasse). Snakk om å drite seg ut! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Guru3D har en bra omtale av AudioTrak Prodigy 7.1, som er basert på Envy24HT. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Tviler på du finner en VIA chip på Audiophile 2496 og oppover (i prisklasse). Snakk om å drite seg ut! Skyt meg... Dette er en grunn til at norske forum generelt sett er dårlige. Norges internett er oversvømmet med 14-åringer uten oppdragelse og moral. Normenn kan ikke diskutere og spesielt ikke som 14-åringer. Hvis man gjør en tabbe, så må man bare stå på den helt til man tar sosialt selvmord. Kan ikke folk være villige til å lære noe? For å lære noe så må man tåle å bli rettet på. Vel, jeg kommenterte det tilogmed selv at jeg tok feil. Når skal du komme over det, Jensemann? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Vel, jeg kommenterte det tilogmed selv at jeg tok feil. Når skal du komme over det, Jensemann? "report" knappen, personen har vist manglende høflighet i en del tråder i det siste Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Tviler på du finner en VIA chip på Audiophile 2496 og oppover (i prisklasse). Snakk om å drite seg ut! Lite vits og lage en egen tråd om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg