AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Mye hat i dagens samfunn også. De som ønsker andre døde, eller mye vondt. Det er klart at feks nazi tyskland og konsentrasjonsleirene ligger latent. Og de som hates, får dårligere helse, og får det vondt. Har dere vært forhatt, av et helt samfunn??? Anonymous poster hash: afc2e...4a8 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Tviler på at det er mange, eller noen overhodet her, som har gjort gjerninger som har gjort dem fortjent til å bli hatet av hele samfunnet! Hvis jeg skal skrive for meg selv, så har jeg hatt noen ganske "uortodokse" meninger i diskusjonsfelt rundt omkring, og noen ganger er det mange som uttrykker sterk misnøye. Å takle hat fra andre kan være vanskelig, og det kan være lett. Man må forstå litt psykologi for å kunne takle det, forstå hva som får menensker til å tikke og gå. Men det er jo omtrent umulig å gardére seg helt, for noen bestemmer seg jo for å være slem uansett. Det kan være små ting som gjør at de bestemmer seg. Mobbere, for eksempel. Ignoranse og lav grad av personlig utvikling, fører til hat, mener nå jeg. Har så klart hatet andre selv, men det dreier seg mest om ondskap og mobbing. Jeg har stort sett konkludért med at det bare dreier seg om motstridende energier, og dermed kjerneverdier, altså at jeg har en svært annerledes personlighet enn mobberen, og dermed blir det helt kræsj hos dem, og de bare reagérer underbevisst. Hat går i spiraler også. Hvis man ikke gjør noe for å forstå hvor det kommer fra, så vil man begynne å søke svar ved å hate i flere arenaer. Det er viktig å jobbe med områder man ikke forstår, for å analysere og oppdage hvor misforståelsen ligger. Alt kan jo forklares, man må bare jobbe for å finne det ut. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg vet ikke. Det er bare jævlig. Anonymous poster hash: afc2e...4a8 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Hei igjen, Anonym. Hvis det er jævlig, snakk med noen du stoler på eller legen. Jeg tror det er ingen som hater deg med mindre du faktisk har gjort noen vondt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 Ikke en person nei, noe særlig i alle fall. Det er jo et hat, er ikke det for veldig ille ting? Det er da mange rasshøl? Syns det er urettferdig. Jeg vil bare ha fred. Anonymous poster hash: afc2e...4a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå