Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det er mange, eller noen overhodet her, som har gjort gjerninger som har gjort dem fortjent til å bli hatet av hele samfunnet!

Hvis jeg skal skrive for meg selv, så har jeg hatt noen ganske "uortodokse" meninger i diskusjonsfelt rundt omkring, og noen ganger er det mange som uttrykker sterk misnøye.

Å takle hat fra andre kan være vanskelig, og det kan være lett. Man må forstå litt psykologi for å kunne takle det, forstå hva som får menensker til å tikke og gå. Men det er jo omtrent umulig å gardére seg helt, for noen bestemmer seg jo for å være slem uansett. Det kan være små ting som gjør at de bestemmer seg. Mobbere, for eksempel. Ignoranse og lav grad av personlig utvikling, fører til hat, mener nå jeg.

Har så klart hatet andre selv, men det dreier seg mest om ondskap og mobbing. Jeg har stort sett konkludért med at det bare dreier seg om motstridende energier, og dermed kjerneverdier, altså at jeg har en svært annerledes personlighet enn mobberen, og dermed blir det helt kræsj hos dem, og de bare reagérer underbevisst.

Hat går i spiraler også. Hvis man ikke gjør noe for å forstå hvor det kommer fra, så vil man begynne å søke svar ved å hate i flere arenaer. Det er viktig å jobbe med områder man ikke forstår, for å analysere og oppdage hvor misforståelsen ligger. Alt kan jo forklares, man må bare jobbe for å finne det ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...