Gå til innhold

Flere drept i Paris-terror

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antagelig fordi Resett tar det som en selvfølge.

Akkurat som deg. Rart det der.

Er det rart man tar det som en selvfølge? Det viste seg å stemme nok en gang. På tide å innse det: Frankrike har problemer med integreringen.

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Jeg tror mye av grunnen til at Resett ikke skriver det er at de har begrenset med folk. De skrev bare en rask artikkel før det ble klart hva som hadde skjedd. Som en seriøs avis kan de ikke ta forhastede konklusjoner.

Lenke til kommentar

Dagbladet nevnte at Europe 1 fremmet det, som de følger opp med at motivet ikke er kjent.

Én drept og flere skadd i knivangrep i Paris

Ifølge Europe 1 skal minst to personer, inkludert gjerningsmannen være drept. Åtte personer skal ha blitt skadd.

Ifølge kanalen skal mannen ha ropt «allahu akbar» da han angrep forbipasserende med kniv. Motiver for angrepet er imidlertid ikke kjent.

Lenke til kommentar

Jeg tror mye av grunnen til at Resett ikke skriver det er at de har begrenset med folk. De skrev bare en rask artikkel før det ble klart hva som hadde skjedd. Som en seriøs avis kan de ikke ta forhastede konklusjoner.

Men du er i sjokk fordi aviser i sverige ikke tar forhastede konklusjoner og skriver det?

:hmm:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Dagbladet nevnte at Europe 1 fremmet det, som de følger opp med at motivet ikke er kjent.

Én drept og flere skadd i knivangrep i Paris

Ifølge Europe 1 skal minst to personer, inkludert gjerningsmannen være drept. Åtte personer skal ha blitt skadd.

Ifølge kanalen skal mannen ha ropt «allahu akbar» da han angrep forbipasserende med kniv. Motiver for angrepet er imidlertid ikke kjent.

Hvordan kan motivet være ikke kjent når han ropte Allah? Makes no sense.

Lenke til kommentar

Men du er i sjokk fordi aviser i sverige ikke tar forhastede konklusjoner og skriver det?

:hmm:

Det var ironi.

Lenke til kommentar

Er Resett det eneste du leser?

Må vel være 4 eller 5 innlegget kun basert på det de skriver.

Slett ikke, men de er blant de faste jeg leser. Fordi de skriver om ting andre ikke tør skrive om.

Lett å skrive om ting når man driver en blog og ikke følger grunnleggende journalistikk prinsipper.

Ellers never hverken guardian eller nrk noe om alu akbar.

Derimot sier en kilde i følge NRK at gjerningsmannen sa til politiet drep meg ellers dreper jeg dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...