herzeleid Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg har virkelig storkost meg med dette spillet etter jeg fikk det gratis på PS+, og jeg har opplevd en større utforskerglede i dette enn noe spill jeg kan huske på veldig lenge. Mine største ankepunkter er først og fremst hvor dårlig tilrettelagt dette er for de av oss som spiller singleplayer, og da gjerne litt nå og da. Det er rett og slett lagt dårlig til rette for det, ved at du må sette opp spillet som din egen server, med alle problemene det medfører. Det virker videre ikke å være pausemuligheter i tradisjonell forstand, slik at en blir nødt til å gå ut av spillet om en skal en tur på butikken el. Oppsettet fører også til at singleplayer blir rammet av de samme problemene som online, og jeg har dermed nå mistet figuren min og all fremgang etter det som ser ut som serverproblemer. Det er synd, for dette kunne temmelig enkelt vært en så mye bedre singleplayeropplevelse. Mitt andre ankepunkt er det lave antallet NPCer og fraværet (?) av byer som ikke er fiendtlige. For min del hadde dette spillet blitt enormt mye mer givende om det faktisk fantes vennligsinnede byer en kunne dra til og drive handel osv. Jeg skjønner at dette skal være en fiendtlig verden osv. men det fjerner også en interessant dimensjon en del lignende spill har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå