jossa Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 har så lyst på en tlf med fargesjerm å kamera .. så jeg var i en butikk å så.. å de hadde et eks. av 7650 liggende.. jeg testet den å blei straks forelsket.. men privsen var et hinder ca 4000 eller no så jeg måtte se på brukt.. fant da en brukt 7650 (2-3 måneder gammel) selgeren kan framlegge kvitering (sir han) å det er ingen bindingstid på den han bor i møre å romsdal tror jeg det var å jeg i tromsø .. det vel da si at den må sennes i posten.. jeg får med alt i org. salgspakke men ikke cden.. og han insistere på å senne den i oppkrav... et par spm... 1. er tlf verd 2000kr? 2. er det noen mulighet får å se å godkjenne innholdet i en pakke som senndes i oppkrav før man betaler? 3. er det noe mere jeg må huske på? 4. noen meninger om dette? takk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Igrunn så ville jeg ikke kjøpt en slik brukt 7650. Kamerat av meg har en slik telefon, kjøpte den før sommeren, og allerede nå er # knappen ødlagt... Er umulig å få den til å virke Dessuten syns jeg telefonen er for stygg rett og slett Kjøp heller en ny 3650 eller vent litt så får du en den billigere.. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 vet du om det er et utbredd problem da? (#tasten) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Joysticken blir fort herpa Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 definer fort? vet man skal være kritisk til en selger.. men selgeren i den butikken jeg var i hadde hadd den tlf i snart et år. å han hadde ikke no stykt å si om den. untatt batterikapasiteten.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 7650 er nok den "stygge andungen" har en god del problem... selv ville jeg ikke ha kjøpt den; gå for noe annet! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 det at disignet ikke er værdens beste (synes nå den er tøff jeg da) men det praktiske er det jeg er redd får Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ehm, er det ikke en til salgs for 1500 på forumet her da? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 har så lyst på en tlf med fargesjerm å kamera .. så jeg var i en butikk å så.. å de hadde et eks. av 7650 liggende.. jeg testet den å blei straks forelsket.. men privsen var et hinder ca 4000 eller no så jeg måtte se på brukt.. fant da en brukt 7650 (2-3 måneder gammel) selgeren kan framlegge kvitering (sir han) å det er ingen bindingstid på den han bor i møre å romsdal tror jeg det var å jeg i tromsø .. det vel da si at den må sennes i posten.. jeg får med alt i org. salgspakke men ikke cden.. og han insistere på å senne den i oppkrav... et par spm... 1. er tlf verd 2000kr? 2. er det noen mulighet får å se å godkjenne innholdet i en pakke som senndes i oppkrav før man betaler? 3. er det noe mere jeg må huske på? 4. noen meninger om dette? takk Billigste i prisguidene er jo 3100,og da får du jo den ny,kansje værd og gjøre det istedenfor??? (og for du jo garanti og greier ) Du får bestemme selv Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 men det praktiske er det jeg er redd får ? den har funksjoner men er ikke akkurat noen gulltelefon pga. en haug med problemer... spar heller til noe annet! en t610/z600,kanksje? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 akkuratt dærfår jeg kom hit. jeg klarer ikke avgjøre dette... hmm.. han har kjøpt den på elkøp å jeg skal få med kviteringen så garantien er jo dær? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Igrunn så ville jeg ikke kjøpt en slik brukt 7650. Dessuten syns jeg telefonen er for stygg rett og slett Kjøp heller en ny 3650 eller vent litt så får du en den billigere.. For 3650 er et prakteksempel på en pen mobil med finfint tastatur? Neppe det.. Såfremt man ikke har behov for større lagringsplass enn det innebygde minnet på 7650, er det en finfin mobil. Om den er verdt 2000,- brukt, derimot.. nope. Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (ikke jeg som selger..) http://bruktmarked.amobil.no/marked/?db=te...query=retrieval Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) men hva skal man gå får da? det er 3,6MB lagrings kapasitet på 7650.. denne tlf er nesten ikke brukt å han selger pga ny tlf.. (sier han.. ) jeg skal få bilder/film av tlf i bruk .. men vet ikke hvor mye de er værd edit: min post nr 500!! halveis til 1K ... edit 2: ja jeg vet .. jeg har ikke egne meninger om dette .. fårdi jeg ikke har peil på dette Endret 14. desember 2003 av jossa Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 update! fådd pressa prisen ned til 1700 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 får du ikke en 3650 for 2400kr??? Fikk ivhertfall det før,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå