AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Kan man bruke 10 mg hver dag uten at effekten blir mye dårligere? Er det individuelt? Anonymous poster hash: 5d30d...db0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Du merker fort at du blir tilvent. Men, ja, det er litt individuelt. Jeg ville ikke gått på det daglig i mer enn en uke. Jeg hører leger snakker om opptil to uker før man begynner å merke en reell avhengighet, men ikke strekk grensene. Heldigvis har Sobril relativt kort halvveringstid, 10 - 15 timer, så du akkumulerer ikke virkestoffet i kroppen på samme måte som Valium som kan ha en halveringstid på mellom 20 og 50 timer. Jeg brukte Sobril av og til tidligere. Jeg fant ut at det beste var å ikke ta de så ofte. Tok jeg de for ofte så fikk jeg ikke samme effekten lenger. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2018 Får passe på litt da... var det jeg tenkte. Men fint med sobril uansett... slipper å ta dobbel dose antipsykotika. Det er godt det finnes medisiner, jeg hadde nok vært død uten det. Tross bivirkninger. Anonymous poster hash: 5d30d...db0 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 (endret) Ja, enig med han over her. Sobril (Oxazepam) er et B-preparat, og bør derfor ikke brukes uten samråd med lege. Dess lenger du klarer deg uten, dess bedre er det, for da virker det bedre når du virkelig trenger det. Endret 12. mai 2018 av Calluna Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Slett ikke alle merker noe til at de slutter å virke og har gått på dem i årevis, og de fleste er av den oppfatning at de hjelper litt selv om man kan føle at noe av virkningen avtar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2018 Hvordan er det med alkohol ved siden av da? 10 mg Sobril + et par pils? Skadelig i lengden? Anonymous poster hash: 5d30d...db0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 De forsterker hverandre så er best å holde seg unna. Eller i det minste holde seg til de to pilsene Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2018 Føles bra spør du meg. Hvor lenge skal man leve? Anonymous poster hash: 5d30d...db0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå