AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Lurer litt på dette, jeg og dama har sex i sengen hver dag. Er en del veske og jeg spruter ikke alltid inni henne, men også i ansiktet eller på puppene. Virker ikke som hun bryr seg at gugget vårt sikkert er over alt hvor vi sover. Det er hennes leilighet og hun styrer egentlig mest når det kommer til renhold. Hva er normal standard her? Slik som det er nå bytter hun ca. en gang 1-2 uke. Anonymous poster hash: d0ced...40a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Burde byttes ukentlig eller annenhver, eller ved behov. Tilby å slenge sengetøyet til vask som hint om at du syns det er ekkelt? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Vi pleier å slenge under et håndkle Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Om det byttes minst 1 gang i uken, og dere dusjer etter dere står opp så ser jeg ingen problem. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Hvis det er bekymring for at noe skal trekke inn i madrassene, så bruk noe slikt: Dreamzone Plus T20 madrassbeskytter https://jysk.no/search?query=dreamzone+plus+t20&search_category=typed_query&op=S%C3%B8k#meta=%7B%22currentPage%22%3A1%7D Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Lurer litt på dette, jeg og dama har sex i sengen hver dag. Er en del veske og jeg spruter ikke alltid inni henne, men også i ansiktet eller på puppene. Virker ikke som hun bryr seg at gugget vårt sikkert er over alt hvor vi sover. Det er hennes leilighet og hun styrer egentlig mest når det kommer til renhold. Hva er normal standard her? Slik som det er nå bytter hun ca. en gang 1-2 uke. Anonymous poster hash: d0ced...40a Dette trekker seg ned i madrassen. Dere burde bruke et håndkle ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg