oglabar Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Jeg snuser sjeldent lenge, men har perioder jeg gjør det. Dessverre begynner jeg igjen etter noen måneder. Hvordan unngå dette? Noen tips? Jeg er ganske god på å slutte, men er det at jeg klarer å begynne igjen alltid jeg sliter med. Tenker noe sånt som at det ikke er så farlig, jeg har kontroll osv når jeg tar en snus igjen. Så kjøper jeg en pakke og havner "på kjøret". Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Med de karaktertrekkene vill jeg holdt meg langt unna all form for avhengighetsskapende stoffer (noe jeg gjør). Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 Skjønner jo det. Men ser etter tips for å ikke begynne igjen. Viljestyrke kan hjelpe godt på vei, men føler det må mer til. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Da må finne en erstatning. "Summen av alle laster er konstant". "Replace the bad drugs With good drugs". Klisjeer, men langt på vei sanne. Finn noe som kan avlede suget når ikke viljestyrken strekker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå