Insert Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har hatt min Motorola t720 på service 2 ganger det siste halve året og nå ser det ut som om operativ systemet er på trynet. Det tar meg mellom 5-7 sekunder å åpne en tekstmelding samt å komme meg inn på menyene. Er det noen som har erfart noe som dette . Har man noen slags klagerett på slikt? Telefonen er kjøpt i Mars 2003. I~ Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 På den jeg hadde (som min mor nå har) tar det ca. 5 sekunder å åpne en melding, ja... Nå skal det da også sies at den ikke har vært software-oppdatert siden jeg kjøpte den, og det var for nøyaktig ett år siden (i dag tror jeg!) Lenke til kommentar
Insert Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Finnes det oppgraderinger? Den har vært inne til rep. to ganger. Da burde de vel ha oppgradert den? I~ Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Finnes det oppgraderinger? Den har vært inne til rep. to ganger. Da burde de vel ha oppgradert den? I~ Oppgraderinger finnes, ja, og siden den har vært inne på reparasjon to ganger burde de ha oppgradert softwaren (de gjorde i hvert fall det begge gangene min Nokia 3510 var inne)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå