CreatureCanis Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Fordi det er uoversiktlig og irriterende... at vinduer popper opp i hytt og vær når jeg prøver og gjøre ting er spesiellt plagsomt. Har prøvd flere versjoner av programmet og synst den ene er verre en den andre... Jeg liker bare ikke det programmet... Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Fordi det er uoversiktlig og irriterende... at vinduer popper opp i hytt og vær når jeg prøver og gjøre ting er spesiellt plagsomt. Har prøvd flere versjoner av programmet og synst den ene er verre en den andre... Jeg liker bare ikke det programmet... Ikke at jeg skal promotere gaim så voldsomt - det finnes sikkert bedre alternativer - men den er jo rimelig køstomiserbar. En kan jo selv velge om vinduer skal poppe opp eller holde seg i bakgrunnen.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jaja, nå spiller det vel ingen rolle... nå henger linux'n seg i oppstarten pga det nye tastaturet sitt... fy flate så kresen den er på ny hardware ass... og dette er liksom ett "linux-tastatur" gitt... Men mener det har med den innebyggde USB hubben som er innebygget i det... men likevell. Skjønner ikke helt hvor problemet er hen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå