mantra17 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg satte mitt Saphhire 9700np over på et annet HK for å teste Hk for feil, da grafikkortet plutselig begynte å få 3-4 mm lange svarte striper vertikalt over hele skjermen med ca. 1cm mellomrom stripene. Er kortet ødelagt eller kan det være noe som kan løses? Jeg har prøvd det i to PC'er, formatert HD, byttet CPU, det er helt sikkert på grafikkortet feilen er. Dessuten, hvor har det blitt av Support-data, hvor jeg kjøpte kortet? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tror de gikk konken. Du må henvende deg rett til Sapphire og satse på garantien, du har ingen kjøpslov lengre... Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tror de gikk konken. Du må henvende deg rett til Sapphire og satse på garantien, du har ingen kjøpslov lengre... kjøpsloven faller vel over til sapphire. han ar samme rettigheter men nå står sapphire for dem Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Prøv på et annet hovedkort igjen før du sender det tilbake ,det kan jo være hkortet som har en feil eller ikke støtter dette kortet. Lenke til kommentar
Hauk500 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er sikkert grafikk kortet, har hatt lignende prob med ett kort. Hvis det er support-data i bergen så tror jeg de har gått konk, men det er ett nytt selskap nå så heter Bergen It center (www.bic.no) som har overtatt. Ta kontakt med dem, de pleier å være gode på service... Hvis ikke gå på produsenten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå