Gå til innhold

Kjøpe «Android Go» telefon (Nokia 1) nå eller vente?

Anbefalte innlegg

Skal jeg kjøpe «Android Go» telefonen Nokia 1 nå, eller vente til prisen kommer ned til nærmere USA nivå? Den koster liksom 85 USD så jeg har ikke lyst til å betale 1200 kroner for den. Enkelt og greit fordi den ikke er verdt så mye. Android Go telefoner ble lansert på MWC-2018 så det er «nytt og hot». Men jeg er litt bekymret for at de stopper dette prosjektet og produksjonen av disse mobilene også. ZTE som skulle lage en av dem gikk jo akkurat dukken også. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal du med en Nokia 1? Virker jo å være en mobil med 10 år gamle spesifikasjoner.

Ja, du har helt rett, jeg kan ikke ha en android GO telefon. Jeg gidder ikke kjøpe dritt. Jeg skal vente og se om det kommer android P til min HTC U11 Life, hvis ikke hopper jeg til en bra mobil, kanskje en android, eller en iPhone X. Jeg tenkte opprinnelig å bytte til iPhone X etter denne, men jeg gidder ikke vente fire fem år mellom hver telefon bare fordi den koster 12 000 kroner, da kjøper jeg nok heller en ny telefon til halve prisen hvert til annethvert år.

Og så tror jeg ikke jeg skal ha minnekortstøtte, men mye innebygget lagringsplass, for minnekort er så treige og ustabile uansett.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Om ikke U11 får Android P så kan du alltids legge det inn selv.

Antar jeg snart kan oppgradere fra Android 8.1 til P på min Nexus 4 fra 2012.

Folka på XDA developers er fantastisk flinke til å gi nytt liv i glemte mobiler.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

HELVETE.... sjekket akkurat «line-up» av alle Android One programm telefonene, og HTC U11 Life står IKKE der (lenger?)

:( Så da får jeg nok ikke noen oppdatering av OS. For det er vel 2 år oppdateringer fra LANSERING... og den tiden har vel akkurat gått ut...?

«They fuck you and fuck you and fuck you, and just when you think it’s over, that’s when the REAL fucking starts!» :(

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Hmm, ett år siden lansering av HTC U11 serien... men jeg skjønner ikke hvorfor den ikke står på listen lenger. Hadde vært fint om noen kunne finne informasjon som bekrefter/avkrefter om den er droppet av programmet.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...