Muteki Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Et lite spørsmål: Jeg synter et Thermaltake kabinett ser veldig kult ut, men alle sier det er så dårlig. Hva er det Thermaltake kabinette som gjør det så dårlig da? Lenke til kommentar
The Camthalion Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Tror det er en smakssak.. Kjøp TT-kabinett om du liker det Endret 14. desember 2003 av The Camthalion Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg bygde inni et tt kabinett av typen TT Xaser III V1000A for en kamerat for en drøy uke siden. Og egentlig så var det ikke noe galt med det. Helt ok kabinett. Det du snakker om at "alle syntes det er så dårlig" er vel at noen mener at det er kulere å kjøpe et mer nøytralt kabinett og modde det selv en å kjøpe ferdigmoddet. Tror ikke det er noe galt i å kjøpe det. Bortsett fra prisen da, den er litt høy etter min smak da:) Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er helt greit om du ikke bryr deg rot inni..er enormt mange ledninger osv pga alle viftene..et evig rot og kaos spørr du meg. men utenom alle ledningene og det så er det et bra kabinett.. Power knappen og reset knappen hos meg datt ut..skapte litt problemer men gikk fint å fikse..og de skrueløse festene til korta fjerna jeg, da skjermkortet var for høyt for å kunne festes..bortsett fra disse tingene er det ikke noen flere negative meninger fra meg! ikke som jeg kommer på for øyeblikket hvertfall.. Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er helt greit om du ikke bryr deg rot inni..er enormt mange ledninger osv pga alle viftene..et evig rot og kaos spørr du meg. men utenom alle ledningene og det så er det et bra kabinett.. Det har du forsåvidt rett i. Men da har man jo strips og teip o.l. da. Så er det jo bare å rydde opp Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 jepps..brukt mye teip, så er gla jeg ikke har plexi glass mer komisk enn kult med plexi glass i dette kabinettet vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå