akelbo Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Abe's Oddysee, The Flame in the Flood og Peggle.PC-spillere kan plukke med seg tre gratisspill akkurat nå Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 (endret) Ikke mye å skryte av, kjøpte SOS Shadow Warrior 2 Flight Sim World® disse er nok bedre kjøp en å få spill som knapt funger i windows 10. Kan dere ikke skrive om spill som er av interiesse en gamle mobilspill som er portet over til pc? Endret 11. mai 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Ikke mye å skryte av, kjøpte SOS Shadow Warrior 2 Flight Sim World® disse er nok bedre kjøp en å få spill som knapt funger i windows 10. Kan dere ikke skrive om spill som er av interiesse en gamle mobilspill som er portet over til pc? Mulig noen av spillene over er mobilports, men Abe's Odyssey er da en ps port. Synest heller ikke det er negativt at det skrives om gratistilbud, uansett om det er et gammelt spill eller en port. En artikkel som dette er en mye mindre jobb enn feks en spillanmeldelse. 2 Lenke til kommentar
Noceb0 Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Gratis Steam Mini Ninjas ved å bruke "MINININJAS" i kassa. 1 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Har ikke Peggle vært gratis sånn ca...for alltid? Husker det var noe av det første jeg lastet ned på min PC for sikkert 10-15 år siden Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Kunne tenkt meg Peggle.. vært morro å indrudisert til min datter.. men origin utegår Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Nice. Var nære på å kjøpe Flame in the Flood på Switch for noen måneder siden. Nå får jeg nyte det gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå