Gå til innhold

Noen som studerer/har studert trafikklærer i Stjørdal?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å begynne på trafikklærerutdanningen ved nord universitetet nå til høsten. Noen som går der eller nylig har gått der som kan fortelle meg litt om hvordan studiet og studiestedet er? Jeg er avhengig av å kunne jobbe en god del ved siden av studiet. Er alle forelesninger obligatoriske? Hvor ofte er det forelesninger? Og er det noe praksis? Kan dette evt gjennomføres i en annen by? Håper noen kan svare. Finner ikke mange svar på nettsidene til skolen, og hadde vært supert med svar fra noen som går der!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Studiestedet Stjørdal er et lite men ok sted, nok av butikker, resturanter og et par utesteder. Selve studiet er greit. Mye praksis, kjøring av bil, med og uten elever. Også en del uinteressante og unyttige fag som feks "IKT". Som regel er det forelesninger 3-4 ganger i uka, type 0930-1200/1400. Med pauser så klart. Det er en del obligatoriske timer, mange av de obligatoriske timene er fornuftig å holde obligatoriske, mens enkelte av timene langt fra nødvendig å holde som obligatorisk. Det er fult mulig å arbeid ved siden, men det blir vanskelig å ha en "dagjobb". Ettermiddager og kvelder er ingen problem, skolen er ikke så krevende at du må jobbe intenst med stoffet på fritiden. De fleste som går på studiet bor i Stjørdal ,men det er også folk som bor i Trondheim og pendler derifra. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...