Passat Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Hei har en passat 3bg 1,9L 4motion 2005 mod. Her om dagen så skulle jeg kjøre den hjem fra skolen og det var etter hmjeg hadde bytta den ene dysa selv og egentlig fucka litt opp der trur jeg men den funka men så begynte antispinnen å lyse også slukna motoren, når jeg skulle stare den igjen så gikk starteren rundt men det kommer en tikke lyd og den vil heller ikke starte, HJELP er egentlig litt hast Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Er det direkteinnsprøytning på disse? Om du har byttet dysen selv og du får en slags pese-/tikkelyd så kan det tyde på kompresjonslekkasje, trolig fordi den nyinstallerte dysen ikke er tett. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Veeldig usikker på VAG, men på mange dieselbiler nyere enn 2000 så må man programere kalibreringskoden til dysen inn i ECU om man bytter dem. Har du gjort det? Er som oftest enkelt med en kabel og en laptop og koden du må skrive inn står på dysen, men det må alikevell gjøres. Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Byttet du tetningene på dysen når du byttet dyser? Lenke til kommentar
mna Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Høres mest ut som dårlig kontakt. Sjekk kabelstokk til dysene. Er pumpedyse på 1.9 vw sån btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå