TMH Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Morsomt... Jeg har aldri hatt noe som helst problem med å forstå telefoner.. et par timer med trykking og av og til en liten snartitt i brukermanualen er saken grei! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Morsomt... Jeg har aldri hatt noe som helst problem med å forstå telefoner.. et par timer med trykking og av og til en liten snartitt i brukermanualen er saken grei! En halv time med telefonen, og null minutter med manualen er alt jg trenger Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Mens andre kunne trengt flere timer med manualen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 sliter ikke så mye med å forstå, men tror jeg burde lære meg at mobilen ikke kan alt hehe=) har enda å måtte se i manualen til en telefon. Bare BT hfet til Nokia tok 2 minutter i manualen. Det var mer fordi dekslet måtte åpnes og batteriet settes inn=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå