Christian86 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei, bare lurte på noe. Når jeg leser her, ser rundt omkring på skolen osv så er det ofte jeg ser folk som har mobiler langt over 4000 kroners klassen, men som kanskje ikke greier de simpleste ting. I går så jeg en som kanskje gikk i 6. klassen med en V200, her påf orumet sliter folk med å innstallere filer på en 6600 (ikke at det var så veldig lett i begynnelsen for meg heller) Men har det blitt slik at man kjøper dyre og funksjonelle telefoner, hvor halvparten av funksjonene er gresk for brukeren? En som jobbet med bedriftskunder her, fortalte jo at de måtte av og til ha hjelp med å slå på telefonen osv Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Folk kjøper tydeligvis telefoner med funksjoner over evne. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tja, folkflest gjør vel ikke det!!! Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tja, folkflest gjør vel ikke det!!! Folk flest: nei. Mange andre: absolutt! Jeg stod bak et eldre par på mobilfikser'n en gang, de trengte hjelp til å skrive _ø_, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ligger litt status kanskjse ja... ser ofte folk som tar seg vann over hodet av og til men angående symbian greiene: det er ofte litt trøbbel også pga. softwaren da , og et sted må man starte... ingen som ble født einstein akkurat og de må lære det seg engang Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er på min første symbian tlf nå, og selv om jeg i begynnelsen var litt usikker på om det var noe for meg, er jeg nå sikker på at symbian er tingen. Man mestrer mer og mer etter hvert, og nyter fordelene det drar med seg. En gang må man vel starte? Men jeg er enig i at det finnes en del folk som kjøper pga status, og aldri setter seg skikkelig inn i sin tlf. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 u got the point m8! Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 I den grad man kan kjøpe seg status ved hjelp av en mobiltlf... Hørte jeg noen si noe om en størrelse et sted? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kjenner flere som har 6600 og de vet ikke hva symbian er engang!! Hva skal de med en sånn telefon da, hvis de ikke skjønner vitsen med det? Det eneste de har skjønt er at de kan få fjernkontroll fordi jeg hadde det på 3650... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mange tilfeller på dette forumet her ja. :!: Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Eulogy Skrevet 14/12/2003 : 20:10 Mange tilfeller på dette forumet her ja. Hentet noe an inspirasjonen herfra ja, men noe kom fra faren og moren min som slet mye med å skrive korte sms før. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Lærte nettopp moren min å skrve sms, det tok lang tid før hun skjønte det med t9 . Det er absolutt mange som kjøper en telefone kun p.g.a at den har "alt" det de først finner ut senere er at de ikke trenger en brøk del av de funksjonene Klarere meg fint med min m55, og den eneste lille greia jeg stusser på med den er at det står at den har SW 10, selv om jeg alldri har oppgradert den fra 04, mystisk Lenke til kommentar
caluna Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har ikke helt skjønt hva det betyr at en telefon har Symbian. Har forstått at det er et slags operativsystem for mobiler/ pda-er osv, men hva er hovedforskjellen mellom Symbian og det som ikke er Symbian (hva nå det heter?) Hva er forskjell på Symbian series 40 og 60? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Blir vel kanskje litt som å sammeligne to OS på datamskiner?! Med symbian får du veldig mange programmer, som går på tvers av produsentene. Så vis du har en Siemens SX1 og finner et program til den, så vil det funke like godt på en Nokia 6600. Hoved poenget i symbian er vel at det går på tvers av produsentene.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mange her som ikke har behov for en 6600.. Hehe... Jeg skal ikke nevne navn, IQ monsteret, men det er noen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ligger litt status kanskjse ja...ser ofte folk som tar seg vann over hodet av og til men angående symbian greiene: det er ofte litt trøbbel også pga. softwaren da , og et sted må man starte... ingen som ble født einstein akkurat og de må lære det seg engang ikkje eingang einstein visste vel kor "ø" var først gangen Lenke til kommentar
scoom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Mange her som ikke har behov for en 6600.. Hehe... Jeg skal ikke nevne navn, IQ monsteret, men det er noen... stakkars fyr da.. Berre "litt" off av og til da Endret 14. desember 2003 av scoom Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ok, jeg skal være den første til å innrømme det; jeg trenger ingen 6600. Men jeg ser ikke noe galt ved å bruke den og dra nytte av funksjonene, selv om det bare er for moro skyld? Tviler STERKT på at det er mange her som er i den situasjonen at de trenger sin symbian tlf i jobbsammenheng. De fleste her på forumet sånn som jeg ser det er nok litt "technofreaks", altså utstyrsfreaker. Men hva i all verden er galt med det? Det er da en hobby? (om kanskje en ganske søkt sådan ) Synes denne tråden begynner å ligne på fatterns uttalelser. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 folk er forskjellelig... noen liker raske biler (hvem trenger det i norge ) andre store hus (masse å vaske) men har man alltid bruk for det? nei... Lenke til kommentar
flagger Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 folk er forskjellelig...noen liker raske biler (hvem trenger det i norge ) andre store hus (masse å vaske) men har man alltid bruk for det? nei... faktisk dritt bra sakt der lerte eg noe nytt i gjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå