Tåketrollet Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 «Oooh thats such a beautiful baby! She's the most beautiful baby I have EVER seen. SUCH a cutie! ..and I've seen ALOT of really UGLY babies!» I mean, wtf?! Man kan ikke SI det i en barnebutikk, hvor det florerer av barn, noen penere enn andre. Det ble stille et øyeblikk. Moren tildet nydelige barnet og jeg ble litt paffe. Så på hverandre, litt overveldet. Damen unnskyldte seg litt, «I dont mean to be rude, but some babies just arent cute. Too much alike their ugly father..or mother. But YOU BABY, IS the most beautiful one.» Okeeey. I fucking hope you get a not so cute baby.. - men du kommer likevel til å syntes at ditt avkom er det nydeligste på jord. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Snowflake tråd! Klart man kan si det. Utsagnet er ikke negativt rettet mot noen spesifikke barn, kun at personen generelt sett ikke finner skjønnhet i babyer. Synes du at man kan si på et utested at du finner en person der pen, og at du ofte ikke finner mennesker pene? Det er jo tross alt andre der med variert utseende som kan overhøre det, tenk om noen tar det ille opp..? Aaaangst. Dette var vel det eneste jeg ikke syntes var greit av det du beskriver: "(Babyer er ikke søte fordi) -Too much alike their ugly father..or mother." Det er da ingen babyer som ligner foreldrene, de kan ha noen få særtrekk men det er utrolig sjeldent den stygge delen med babys, og uansett om det er det så er det unødvendig å poengtere, og babyen vil mest trolig vokse det av seg. "-I fucking hope you get a not so cute baby.." Dette er lavmål. Å håpe andre vondt er og forblir grums. Steve Hughes blir mer og mer relevant for tiden med alle som føler seg krenket og støtt, det fører til at folk føler seg verbalt kneblet når det kommer til personlige preferanser, det er noe som krenker meg. Bør tråden din da være greit å opprette når den er krenkende? Political correctness is the oppression of our intellectual movement so no one says anything anymore just in case anyone else get’s offended. What happens if you say that and someone gets offended? Well they can be offended, can’t they? What’s wrong with being offended? When did stick and stones may break my bones stop being relevant? Isn’t that what you teach children? He called me an idiot! Don’t worry about it, he’s a dick.Now you have adults going “I was offended, I was offended and I have rights!” Well so what, be offended, nothing happened. You’re an adult, grow up, and deal with it. I was offended! Well, I don’t care! Nothing happens when you’re offended. “I went to the comedy show and the comedian said something about the lord, and I was offended, and when I woke up in the morning, I had leprosy."Nothing Happens. “I want to live in a democracy but I never want to be offended again.” Well you’re an idiot.How do you make a law about offending people? How do you make it an offense to offend people? Being offended is subjective. It has everything to do with you as an individual or a collective, or a group or a society or a community. Your moral conditioning, your religious beliefs. What offends me may not offend you. And you want to make laws about this? I’m offended when I see boy bands for god sake.It’s a valid offense, I’m offended. They’re cooperate shills, posing as musicians to further a modeling career and frankly I’m disgusted.- Steve Hughes. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Kompis sier: "X (meg), husker du den gangen jeg tok på ståtissen til Y (annen kompis)?" Foran en gruppe jenter. Ble litt flau da, og oppgitt. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 Er det ikke rettet mot spesifikke barn? Vedkommende ventet barn selv og man kan faktisk ikke sammenligne voksne og barn. Man skal ikke «mobbe» babyer og deres foreldre pga utseendet. En ting er hva man tenker, man kan holde seg for god til å kalle noen babyer for STYGGE i andres påhør. Det er lavmål, det. Jeg tenkte det i mitt rolige sinn da denne damen sa disse tingene, at man kan jo håpe at babyen din blir mindre pen. Hun hadde nok ikke taklet å høre andre si at babyen hennes lignet hennes stygge utseende. Men folk med litt vett er ikke så «ovenifra og ned». In that case: lesson learned. Slapp av, menneske. Jeg vet verken hva,«snowflake» skal bety eller hvem Steve Hughes er.. istedenfor å «disse» min gøye tråd, så kan du vel heller svare?!? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Grumpy friday :c Men fair enough. For et antall år siden på en guttetur til Kiel så fikk en svensk kompis oppheng på "Spesialsås" etter å sett det på en meny. Han er litt "to much" noen ganger og iallefall når han er på flaska.. og den turen der tok han helt av. Hver eneste mulighet han fikk resten av turen så peip det ut av han med lys stemme i rimelig høy desibel. Ska det va sås? Spesiaaaaal sååås? På utestedene vi var på, når de bytte sang - Spesiaaaal sås! Når han skulle bestille drikke i baren - Har ni speesial sås? Møtte en jentegjeng på diskoen - Hej! Tycker ni om sås? Vi kan fixa speeesial sås! I køen av båten - Speeesial sås! I heisen på båten helt fullpakka og helt stille - spesiaaaal sås! På restaurant - Speesial sås! Folk skvatt og laget grimaser, og noen uheldigvis lo, noe som inspirerte han. Selv med 3 i promille var det flaut som faen >.< Vi vurderte til slutt å ta pass, lommebok og mobilen hans og forlate han i Kiel.. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 «Var du stasjonert i Libanon»? t. Ikke født når den krigen pågikk.*cringe* Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 Grumpy friday :c Men fair enough. For et antall år siden på en guttetur til Kiel så fikk en svensk kompis oppheng på "Spesialsås" etter å sett det på en meny. Han er litt "to much" noen ganger og iallefall når han er på flaska.. og den turen der tok han helt av. Hver eneste mulighet han fikk resten av turen så peip det ut av han med lys stemme i rimelig høy desibel. Ska det va sås? Spesiaaaaal sååås? På utestedene vi var på, når de bytte sang - Spesiaaaal sås! Når han skulle bestille drikke i baren - Har ni speesial sås? Møtte en jentegjeng på diskoen - Hej! Tycker ni om sås? Vi kan fixa speeesial sås! I køen av båten - Speeesial sås! I heisen på båten helt fullpakka og helt stille - spesiaaaal sås! På restaurant - Speesial sås! Folk skvatt og laget grimaser, og noen uheldigvis lo, noe som inspirerte han. Selv med 3 i promille var det flaut som faen >.< Vi vurderte til slutt å ta pass, lommebok og mobilen hans og forlate han i Kiel.. Hahaha, jæla bra! Sikkert sykt irriterende i lengden.. Men nå er det vel noe dere ler av? «Speeeesial sås» - som i sæd? Jeg husker sausen de svenske iranerne som drev kebabsjappa på Stord for x antall år siden, kalte hvitløkssausen deres «spesialsås» og ryktene skulle ha det til at den var runket i, derav den spesielle smaken. Tror ikke det var tilfelle, bare et teit rykte, men litt morsom sammenligning. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 Kompis sier: "X (meg), husker du den gangen jeg tok på ståtissen til Y (annen kompis)?" Foran en gruppe jenter. Ble litt flau da, og oppgitt. Uff.. heldigvis var det da han, og ikke deg? Hvor gamle var dere da? Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 «Var du stasjonert i Libanon»? t. Ikke født når den krigen pågikk.*cringe* Hehe, det var vel skjegget og brillene som gjorde utslaget? Eller ditt «voksne» oppsyn Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Grumpy friday :c Men fair enough. For et antall år siden på en guttetur til Kiel så fikk en svensk kompis oppheng på "Spesialsås" etter å sett det på en meny. Han er litt "to much" noen ganger og iallefall når han er på flaska.. og den turen der tok han helt av. Hver eneste mulighet han fikk resten av turen så peip det ut av han med lys stemme i rimelig høy desibel. Ska det va sås? Spesiaaaaal sååås? På utestedene vi var på, når de bytte sang - Spesiaaaal sås! Når han skulle bestille drikke i baren - Har ni speesial sås? Møtte en jentegjeng på diskoen - Hej! Tycker ni om sås? Vi kan fixa speeesial sås! I køen av båten - Speeesial sås! I heisen på båten helt fullpakka og helt stille - spesiaaaal sås! På restaurant - Speesial sås! Folk skvatt og laget grimaser, og noen uheldigvis lo, noe som inspirerte han. Selv med 3 i promille var det flaut som faen >.< Vi vurderte til slutt å ta pass, lommebok og mobilen hans og forlate han i Kiel.. Hahaha, jæla bra! Sikkert sykt irriterende i lengden.. Men nå er det vel noe dere ler av? «Speeeesial sås» - som i sæd? Jeg husker sausen de svenske iranerne som drev kebabsjappa på Stord for x antall år siden, kalte hvitløkssausen deres «spesialsås» og ryktene skulle ha det til at den var runket i, derav den spesielle smaken. Tror ikke det var tilfelle, bare et teit rykte, men litt morsom sammenligning. Det sa de om 1001 natt kebab her også Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 «Var du stasjonert i Libanon»? t. Ikke født når den krigen pågikk.*cringe* Hehe, det var vel skjegget og brillene som gjorde utslaget? Eller ditt «voksne» oppsyn Hehe det var fordi jeg har så mye gull rundt halsen Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Jeg husker sausen de svenske iranerne som drev kebabsjappa på Stord for x antall år siden, kalte hvitløkssausen deres «spesialsås» og ryktene skulle ha det til at den var runket i, derav den spesielle smaken. Tror ikke det var tilfelle, bare et teit rykte, men litt morsom sammenligning. Speeeesial sås» - som i sæd? Yes, helt riktig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Flott at den personen var dønn ærlig da, for 99% av babier er stygge som f. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 Flott at den personen var dønn ærlig da, for 99% av babier er stygge som f. Det var jo hyggelig sagt av deg, Tåkefyrste.. Alle kan ikke synes at babyer er søte, men å kalle små mennesker stygge som faen er vel å ta litt vel hardt i. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Hahaha, jæla bra! Sikkert sykt irriterende i lengden.. Men nå er det vel noe dere ler av? «Speeeesial sås» - som i sæd? Jeg husker sausen de svenske iranerne som drev kebabsjappa på Stord for x antall år siden, kalte hvitløkssausen deres «spesialsås» og ryktene skulle ha det til at den var runket i, derav den spesielle smaken. Tror ikke det var tilfelle, bare et teit rykte, men litt morsom sammenligning. Det ryktet har vell omtrent alle lokale kebab-sjapper hatt på seg. Det kalles fremmedfrykt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Det kalles fremmedfrykt. Ja huff for en fremmedfrykt. Man må passe på å ikke spøke med våre nye landsmenn. Helst burde man vel ikke snakke om dem i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Det bruker å hjelpe på fremmedfrykten om man snakker med dem istedenfor om dem 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Eller behandler dem likens som alle andre, altså ikke fritatt for å spøke med. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 Eller behandler dem likens som alle andre, altså ikke fritatt for å spøke med. Enig. Men forskjell på spøk og usympatiske, rasistiske holdninger. Å sette ut rykte om sæd i dressingen er å gå en smule over streken, spør du meg. Den kebaben var kanskje den beste jeg noengang hadde smakt, så det der tullet bet ikke på meg. Og heldigvis gjorde det heller ikke det på mange andre. Men kjipt for innehaverne som bare prøvde å drive business. Hadde du noe å bidra med i denne tråden,eller? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Nei egentlig ikke, jeg blir ikke flau. Så jeg skal slutte med OT nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå