AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Dårlige greier. De forteller en hva som er "sannheten", selv om de ikke har noen anelse. Feks hvis man tror kona misliker en, så sier de bare det stemmer ikke. Uten å vite en dritt om det. Det er som de har en katalog med svar, som de slår opp for hvert problem. Oppskytte greier. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Høres ut som du har en dårlig erfaring derfra. Kan det være du hadde uflaks med den du snakket med eller har du pratet med dem flere ganger? Det er selvsagt veldig kjipt når fortaller om noe vanskelig til noen og de ikke skjønner seg på hva du mener. Hvis du hadde en slik samtale så skjønner jeg godt at du er skuffet. Endret 10. mai 2018 av Kakofoni Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Prøvde noen ganger ja. Samme greia. Ja, hva skal man med det da. Hva skal man med hjelp. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Mental helse er egentlig en slags midlertidig hjelp man kan få om man trenger noen å snakke med der og da. Hvis du trenger ordentlig hjelp, gå til fastlegen og bli henvist til psykolog! Håper det ordner seg:) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Hva kan psykolog hjelpe med? De bare stiller masse spørsmål. Er det til hjelp? Er det egentlig mulig å forandre noe? Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hva kan psykolog hjelpe med? De bare stiller masse spørsmål. Er det til hjelp? Er det egentlig mulig å forandre noe? Anonymous poster hash: 82a9a...503 De må nesten stille spørsmål for å forstå hva du tenker og føler. Ofte er teknikken at du skal bli bevisst på dine tanker, og erstatte de negative tankene. Nå er ikke jeg noen ekspert, men tenker det er verdt et forsøk å gå til psykolog. Kan hjelpe å ha noen å snakke med. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Du må huske at når du ringer inn til slike linjer, så er det en person i andre enden som ikke kjenner deg, som ikke vet noe om deg. De har en vanskelig jobb hvor de må ta enhver situasjon "på sparket" og bruke det de har lært / sine evner til hjelp. De gjør på en måte et vanskelig "grovarbeid". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Hva kan psykolog hjelpe med? De bare stiller masse spørsmål. Er det til hjelp? Er det egentlig mulig å forandre noe? Anonymous poster hash: 82a9a...503 De må nesten stille spørsmål for å forstå hva du tenker og føler. Ofte er teknikken at du skal bli bevisst på dine tanker, og erstatte de negative tankene. Nå er ikke jeg noen ekspert, men tenker det er verdt et forsøk å gå til psykolog. Kan hjelpe å ha noen å snakke med. Ikke noen problemer med negative tanker. Jeg syns jeg er over normalt positiv. Men hva hjelper det, når man helt reellt er fucked. Og ja det føles bra å snakke, men det hjelper ikke. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Du må huske at når du ringer inn til slike linjer, så er det en person i andre enden som ikke kjenner deg, som ikke vet noe om deg. De har en vanskelig jobb hvor de må ta enhver situasjon "på sparket" og bruke det de har lært / sine evner til hjelp. De gjør på en måte et vanskelig "grovarbeid". Blir feil å kalle det grovarbeid, når det er desinformasjon. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hva kan psykolog hjelpe med? De bare stiller masse spørsmål. Er det til hjelp? Er det egentlig mulig å forandre noe? Anonymous poster hash: 82a9a...503 De må nesten stille spørsmål for å forstå hva du tenker og føler. Ofte er teknikken at du skal bli bevisst på dine tanker, og erstatte de negative tankene. Nå er ikke jeg noen ekspert, men tenker det er verdt et forsøk å gå til psykolog. Kan hjelpe å ha noen å snakke med.Ikke noen problemer med negative tanker. Jeg syns jeg er over normalt positiv. Men hva hjelper det, når man helt reellt er fucked. Og ja det føles bra å snakke, men det hjelper ikke. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Hvorfor tenker du at du er fucked? Jeg tror det finnes hjelp til deg en eller annen plass, så lenge du er villig til å prøve Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Beskriv problemet ditt her, så skal vi se om vi kan komme med noe bedre svar, gutt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Det er ikke jeg som er problemet. Det er ingenting jeg kan gjøre. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg skrev ikke at -du- er problemet. Jeg vil at du skal beskrive problemet som plager deg, som du prøver å løse. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg prøver ikke å løse noe, når det ikke er mitt problem. Jeg gjør alt rett, nesten. Kunne fått "støtte". Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hva kan psykolog hjelpe med? De bare stiller masse spørsmål. Er det til hjelp? Er det egentlig mulig å forandre noe? Anonymous poster hash: 82a9a...503 Når jeg leser det du skriver så mistenker jeg at det ikke er Mental Helse som er problemet. Eller psykologene. Eller alle andre. Du må gå i deg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Nei faktisk ikke. Det er ikke jeg som voldtar handicappede. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hvis det ikke er et problem, hva er det da du lurer på? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Det er et problem for meg, men når det ikke er jeg som utfører problemet så hjelper ikke terapi. Det burde jeg tenkt. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Så du påvirkes ikke fysisk av problemet, bare psykologisk, siden du vet om problemet, men ikke finner noen måte å løse det? Er det derfor du går til terapi, fordi du plages av at du ikke får gjort noe med det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg går ikke i terapi. Anonymous poster hash: 82a9a...503 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå