Yob tvaya mat' Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hei. Jeg lurer på en ting ang. lån. Jeg har hatt bil i SB1. Da lånte jeg 210 000. Nå solgte jeg bilen idag og fikk rundt 25 000 til overs etter jeg har nedbetalt en del på lånet. Nå skal jeg kjøpe meg en mc til 75000 men jeg trenger to nye felger (koster ca 10.000) Kan jeg si til banken at jeg vil låne 85.000? Vil pengene jeg låner bli overført til bankkontoen min? Kunne gjerne sett for meg å låne 10.000 ekstra, får igjen 50 lapper på feriepenger i juli som skal rett inn på lånet. Men ja, takk for svar uansett ! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Det vanlige er at banken betaler inn til selger, hør med banken om det er mulig. Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Nei. Du kan ikke låne mer enn verdien på sikkerheten. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Du kan evt. prøve å ta det som forbrukslån. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 10 000 i 2-3 måneder finansierer man billigst med kredittkort. Ingen etabeleringskostnad og rentefritt i 30-50 dager av perioden. Så hvis man absolutt må finansiere de felgene med en gang, så er det måten å gjøre det på. Selvfølgelig forutsatt at man har disiplin og orden i økonomien til å faktisk innfri beløpet før rentene begynner å løpe. Hele eksistensgrunnlaget til kortselskapene er jo at folk ikke klarer det... Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Ville anbefalt å vente til du kan cashe ut utstyret. Bruk tida å sjå kor du kan få det billigast, blir gjerne salg fram mot sommeren på mc utstyr. F.eks fc-moto.de Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Ville anbefalt å vente til du kan cashe ut utstyret. Bruk tida å sjå kor du kan få det billigast, blir gjerne salg fram mot sommeren på mc utstyr. F.eks fc-moto.de Jeg tipper problemet her er at vi er snart halvveis inn i "2-hjuls" sesongen, og at man derfor ønsker å ty til raske penger for å få ordnet felgene raskest mulig. Men jeg er enig. Det er 0% rente på felgene hvis man bruker egne penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå