Formula90 Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hei. Byttet ut min Strix 960 2gb med et Strix 1060 6gb. Funker bra og bedre til spill, Men pcen er blitt veldig treig når man surfer på nett nå.. ikke på sider med lite innhold, men på sider som facebook. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Det kan være Facebook (Fjæsboka) som er noe tull med. Jeg sitter med en Intel HD 2500 som grafikk kort, og FB hakket noe for jæv.... tidligere i dag. Nå er det bedre da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Byttet ut skjermkort- drivere? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Nå hakker FB noe for jæv... igjen. Skriver noe så tar det et par sekunder før bokstavene dukker opp. Og det hakker ikke her i det hele tatt når jeg skriver, kun FB som hakker av de web sidene jeg har vært og sjekket. Endret 10. mai 2018 av Chavalito Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Nå hakker FB noe for jæv... igjen. Skriver noe så tar det et par sekunder før bokstavene dukker opp. Akkurat samme problemet idag. Er nok bare Facebook Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Høres jo nesten ut som at dere må se på hardware acceleration, under Chrome settings. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Rart etter som dette kun skjer med Facebook og det beynte i dag, faktisk utpå ettermiddagen for min del. Var ikke slik i går. Alle andre sider har ikke dette problemet som sagt, null hakking her. Endret 10. mai 2018 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå