Myst Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge, så kan evt. flyttes til riktig kategori. Svindel e-post ute og går, så hvis dere får denne e-posten, er det bare å slette den med en gang. Svindlerne har visst fått vite det er skattemeldingstid her og prøver å være smart. Heldigvis er de ikke det når de bruker en e-postadresse som ikke har med Skatteetaten å gjøre . Eller sender til feil mottaker. (en adresse jeg ikke bruker til vanlig) Vær varsom og fortell videre til andre. Og ikke minst: IKKE TRYKK PÅ LINKEN! Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Er det fremdeles noen som blir lurt av de klassiske eksemplene ennå. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Mange blir lurt. Hva skjer hvis man trykker på linken? Virus, eller tas man med til en phishing-side? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Ja, mange eldre og andre folk som ikke er datakyndige, og kan ta dette for god fisk akkurat disse tider. Jeg så jo med en gang fordi avsenderadressen er synlig rett foran nesen. Tenker ikke alle klienter har det så oversiktlig og folk glemmer å sjekke hvem som er avsender. Vet ikke hva som skjer ved trykk på linken, ikke tar jeg sjansen på det heller. Man blir vel videresendt til andre sider, eller phishing forsøk. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Det er vel uansett ikke slik noe av dette egentlig ser ut. Har vel aldri fått noe som er i nærheten av å ligne det som er på bilde. Vet uansett hvor mye jeg får tilbake på skatten for lenge siden uansett, men er jo alltids gøy med sånne eposter, makes me feel special, er jo ingen andre som gidder å sende noe så. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Svindel e-post fra "Skatteetaten" Alt som kommer fra Skatte-etaten er ren svindel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå