VRK18 Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Som fotballtrener bør han vel holde seg for god til å blande seg inn i politikk? Greit å ha meninger, men slike ting kan skade stemningen i spillergruppen. Tenk om noen der er ihuga Listhaug-sympatisører. Nok en kjendis som forsøker å score billige PK-poeng i håp om å få toppjobb? Jeg sier som Per: Hold deg til fotballen, Lars! https://resett.no/2018/05/10/aafk-trener-lars-bohinen-skjeller-ut-sylvi-listhaug-pa-twitter/ Endret 10. mai 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Han må nå gjerne skrive denne typen uoriginale meldinger, men jeg hadde nok fått større respekt for han og utsagnet hans om han konkretiserte og kanskje sparte litt på overdrivelsen(e). 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Uorginalt er ordet. Han tror sikkert han er hipp, kul og modig, men finnes det noe mer kjedelig og forutsigbart enn å kritisere Listhaug og Trump? 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Uorginalt er ordet. Han tror sikkert han er hipp, kul og modig, men finnes det noe mer kjedelig og forutsigbart enn å kritisere Listhaug og Trump? Det hadde igrunn vært litt kult med en fotballtrener, og tidligere fotballspiller, som kom med en grundig og velfundert kritikk av disse, eller andre. Det hadde vært hakket mer overraskende. Men jeg er ellers enig i at denne typen utspill er både kjedelige og forutsigbare. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Det går vel mest i "gutta jobba hart" der i gården. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Som fotballtrener bør han vel holde seg for god til å blande seg inn i politikk? Greit å ha meninger, men slike ting kan skade stemningen i spillergruppen. Tenk om noen der er ihuga Listhaug-sympatisører. Nok en kjendis som forsøker å score billige PK-poeng i håp om å få toppjobb? Jeg sier som Per: Hold deg til fotballen, Lars! https://resett.no/2018/05/10/aafk-trener-lars-bohinen-skjeller-ut-sylvi-listhaug-pa-twitter/ Synes Per som er CEO i Trysilbyggprodukter bør holde seg for god til å blande seg inn i politikk på twitterveggen til kjendiser. Han trenger iallefall ikke komme med ting som at de på venstresiden er ryggradsløse rævdilltere. Hold deg til byggprodukter Per! -.- Btw, nok en argurktråd. Blir du aldri lei? 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Helt enig. Bare se på lærerne! De har jo fått en egen lov som skal sikre at de ikke krenker sine stakkars elever. Det må vi ha for fotballtrenere også! Hva med tannlegen? Vill du latt en som var uenig med deg politisk borre i tennene dine? I det hele tatt: Politikk bør være forbudt for alle. Ikke minst for politikere. Vi ser jo daglig eksempel på hvor dårlig stemning det blir dem i mellom... Geir 5 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg sier som Per: Hold deg til fotballen, Lars!Du får slutte å snakke politikk, du også, og heller holde deg til ditt eget fag. Hvis du har et da? 4 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Helt enig. Bare se på lærerne! De har jo fått en egen lov som skal sikre at de ikke krenker sine stakkars elever. Det må vi ha for fotballtrenere også! Hva med tannlegen? Vill du latt en som var uenig med deg politisk borre i tennene dine? I det hele tatt: Politikk bør være forbudt for alle. Ikke minst for politikere. Vi ser jo daglig eksempel på hvor dårlig stemning det blir dem i mellom... Geir Kanskje ikke, "jeg lar borret gå!" Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Kanskje ikke, "jeg lar borret gå!" En klassiker. Jeg diskuterer aldri biler - eller politikk - med tannlegen etter den. Geir Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 finnes det noe mer kjedelig og forutsigbart enn å kritisere Listhaug og Trump? Tja. Kritisere Trine Skei Grande, kanskje? Eller Jonas Gahr Støre? Du har vel vært kjedelig og forutsigbar og gjort begge deler? 3 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 finnes det noe mer kjedelig og forutsigbart enn å kritisere Listhaug og Trump? Tja. Kritisere Trine Skei Grande, kanskje? Eller Jonas Gahr Støre? Du har vel vært kjedelig og forutsigbar og gjort begge deler? Det er politisk ukorrekt å kritisere dem. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 finnes det noe mer kjedelig og forutsigbart enn å kritisere Listhaug og Trump? Tja. Kritisere Trine Skei Grande, kanskje? Eller Jonas Gahr Støre? Du har vel vært kjedelig og forutsigbar og gjort begge deler? Det er politisk ukorrekt å kritisere dem. Bare fordi du synes at noe er politisk ukorrekt så betyr ikke det at det er det. Det er Listhaug og Rigafareren som bestemmer hva som er politisk korrekt nå om dagen. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Som fotballtrener bør han vel holde seg for god til å blande seg inn i politikk? Greit å ha meninger, men slike ting kan skade stemningen i spillergruppen. Tenk om noen der er ihuga Listhaug-sympatisører. Nok en kjendis som forsøker å score billige PK-poeng i håp om å få toppjobb? Jeg sier som Per: Hold deg til fotballen, Lars! Tja, det er vel omtrent på nivå med når folk, politikere inkludert, skjeller ut fotballtrenere, dommere og/eller spillere. Overraskende og fullstendig uventet, folk bør snarest slutte med å blande seg opp i det de ikke har peiling på. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Bør ikke du også holde deg unna politikk da VRK18? Du er vell ikke politiker? 4 Lenke til kommentar
Barny Aråstad Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Bør ikke du også holde deg unna politikk da VRK18? Du er vell ikke politiker? Kanskje VRK18 er et alias for Sylvi Listhaug? 2 Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 (endret) VRK18: Han har vel like rett til å komme med sin mening som privatperson på Twitter som du har rett til å opprette 15 tråder daglig om din mening på forumet? Endret 19. mai 2018 av Økonom2015 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 VRK18: Han har vel like rett til å komme med sin mening som privatperson på Twitter som du har rett til å opprette 15 tråder daglig om din mening på forumet? Klart han har rett til det, men er det bra for laget hans? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Nei, nå blir det splittelse og alle spillerne oppretter sine egne lag basert på politisk parti. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Klart han har rett til det, men er det bra for laget hans? Det tror jeg kanskje laget er de rette til å svare på. Nå vil nok noen hevde at norske fotballspillere er overbetalte pusekatter som må strykes medhårs for å gjøre jobben sin. Men så ille fatt at de ikke tåler litt politisk uenighet utenfor banen håper jeg da ikke det er: TV2: "Hvordan i all verden bommet du på åpent mål...?!" Spiller: "Nei han trener'n snakket stygt om hu Sylvi, så jeg har ikke vært meg sjæl denne uken." Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå