Vaniman Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg har gått på skolen, og jeg tror de fleste som har gjort det kjenner seg igjen i det jeg skriver. Det norske utdannelsesvesenet står helt klart til venstre i politikken. Jeg mener de driver med indoktrinering. Så bevisbyrde og empiri er en sosialistisk doktrine? Ja, det er selvfølgelig helt tilfeldig at de som selv er sosialister mener at media og utdannelsesvesenet er objektive og ikke driver med indoktrinering og propaganda. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Så bevisbyrde og empiri er en sosialistisk doktrine? Ja, det er selvfølgelig helt tilfeldig at de som selv er sosialister mener at media og utdannelsesvesenet er objektive og ikke driver med indoktrinering og propaganda. Så du mener at fakta og vitenskap har et sosialitisk bias? 2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Min teori er at folk som har et politisk syn på flankene har et stort behov for å skape og vedlikeholde et fiendebilde av sine motstandere. Dette gjøres bl.a. ved å tillegge sin motstandere uriktige meninger. Meninger som verken finnes i partiprogram eller praktisk politikk. Trådstarter faller inn under denne teorien. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå