Gå til innhold

Brukte splitter ny JavaScript-støtte til å utvinne krypto­valuta i Excel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Har JavaScript nettilgang via Excel? Jeg kan selvfølgelig se for meg mange nyttige scenariorer hvor en vil ha internettilgang direkte til macroene (eksempel: live valuta- eller aksjekurser), men det åpner nå opp for ting som dette. 

Lenke til kommentar

Har JavaScript nettilgang via Excel? Jeg kan selvfølgelig se for meg mange nyttige scenariorer hvor en vil ha internettilgang direkte til macroene (eksempel: live valuta- eller aksjekurser), men det åpner nå opp for ting som dette. 

Synes å huske jeg hadde aksjetickere i excel skjema da vi rundet år 2000. Eller...

Har glemt alt det der nå ihvertfall :D

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme, jeg er lat.... ...Men er det her en overraskelse? -Man kan ta en Polo II, til en ‘sleeper’ som kan drepe en hvilkensomhelst Lamorghini. Folk tror ikke det er ‘nørder’ der ute? -Som gjør de her ting for morro?

Ooh, the naivety...

Lenke til kommentar

Ville det ikke vært bedre å kode det i et lavnivåspråk, framfor et høynivåspråk, dersom effektiv kode blir en vesentlig ting for at maskinen leverer kryptoresultater?

Jo, og når Excel får støtte for macroer i Rust kan vi skrive mye raskere minere i virusene våre :)

Lenke til kommentar

(...) -Man kan ta en Polo II, til en ‘sleeper’ som kan drepe en hvilkensomhelst Lamorghini. (...)

Den der har jeg hørt en del ganger på netflix showet "fastest car", viser seg at en uerfaren sjåfør i en lånt lambo gruser sleeper-bilene. Selv sleeper biler som egentlig ikke er noe som helst sleeper er ingen utfordring for de hundrevis av ingeniører som utvikler en superbil.

Lenke til kommentar

Synes å huske jeg hadde aksjetickere i excel skjema da vi rundet år 2000. Eller...

Excel vet jeg ikke, men jeg mener at Active Desktop i Windows 97 hadde aksjetickers. Active Desktop i Windows 98, som det senere het, var en god del nedstrippet fra betaen med det mer optimistiske navnet.

Men det kan også være jeg tar feil, og at det var tredjepartsprogramvare som f.eks. fra Yahoo som hadde aksjetickers + epost-sjekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...