OPL Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg må bytte ut innmaten til kjøkkenvifta. Har funnet denne, men er gjerrig så lurer på om det finnes billigere typer som passer? https://vvskomplett.no/ventilator/normalventilasjon/roros-ventilator-futurum-400 Trenger også innbygningsramme, så det blir 4600,- totalt Har denne: https://roroshetta.no/produkter/rett-vegg/lady/ Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Har aldri sett en sånn der "Røroshetta" før, men det var faen ikke billige greier... Må du bytte ut innmaten? Kan du ikke bare bytte hele kjøkkenvifta, for eksempel med en veggmontert modell fra IKEA? Ellers ser jeg noen greier på finn.no, men usikker på om noe passer. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Er viften koblet mot boligens ventilasjonsanlegg (eks. Villavent, Flexit)? Lenke til kommentar
OPL Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 Er viften koblet mot boligens ventilasjonsanlegg (eks. Villavent, Flexit)? Usikker på hva det heter men går ett rør ned i viften Lenke til kommentar
OPL Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 (endret) Har aldri sett en sånn der "Røroshetta" før, men det var faen ikke billige greier... Må du bytte ut innmaten? Kan du ikke bare bytte hele kjøkkenvifta, for eksempel med en veggmontert modell fra IKEA? Ellers ser jeg noen greier på finn.no, men usikker på om noe passer. Det er samme stil på hele kjøkkene da ser det litt rart ut hvis jeg bruker noe annet. Men ja det virker som noe skikkelig overprisa greier. Etter at jeg tok ut innmaten og kikker på innsiden så det bare tynne blekkplater med lakk på utsiden og dette skal de ha 16000,- for hele greia. Innmaten koster 3400 så da koster blekket 13000, lol Klarte og fikse det foreløpig så klarer meg for nå Endret 11. mai 2018 av OPL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå