Gå til innhold

Hjelp til valg av ny telefon

Anbefalte innlegg

Hei

Klarte å knuse min Honor 8 som jeg forsåvidt har vært veldig fornøyd med for noen uker siden. Tiden er derfor inne for å handle inn en ny telefon, men er som vanlig litt usikker på hva jeg skal velge.

Jeg har sett litt på P20 Pro, S9+ og Iphone X. 

Batteritid og skjermkvalitet, men samtidig vil jeg ha en generelt god telefon som gir mye for pengene. Hva anbefaler folk?

Jeg vurderer også om jeg skal prøve swap. Jeg streamer mye og har derfor telenor young abonnoment fra før. Da får jeg med gratis pluss forsikring også.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville sterkt vurdert en Android one telefon hvis jeg skulle valgt Android. Jeg ville ikke valgt en telefon med tunge skall som Samsung feks har.

Hadde jeg kunne valgt helt fritt ville jeg valgt iPhone. Jeg hat selv en Mate 10 pro og selv om Android har kommet seg mye nærmere ios synes jeg fortsatt ios er ett mer komplett os enn Android.

Lenke til kommentar

LG G6 og V30 er verdt å ta en titt på..

Ser ikke ut som telenor har denne tilgjengelig med swap. Har hatt LG g4 og det er en av de telefonene jeg har vært mest fornøyd med så det er absolutt telefoner jeg skal kikke nærmere på, men er det noen spessiel grunn til at du anbefaler disse over f.eks p20 pro? Bedre android versjon?

Lenke til kommentar

Jeg ville sterkt vurdert en Android one telefon hvis jeg skulle valgt Android. Jeg ville ikke valgt en telefon med tunge skall som Samsung feks har.

Hadde jeg kunne valgt helt fritt ville jeg valgt iPhone. Jeg hat selv en Mate 10 pro og selv om Android har kommet seg mye nærmere ios synes jeg fortsatt ios er ett mer komplett os enn Android.

Hva er forddelen med android one? Har aldri hørt om det engang.

Lenke til kommentar

LG G6 og V30 er verdt å ta en titt på..

Ser ikke ut som telenor har denne tilgjengelig med swap. Har hatt LG g4 og det er en av de telefonene jeg har vært mest fornøyd med så det er absolutt telefoner jeg skal kikke nærmere på, men er det noen spessiel grunn til at du anbefaler disse over f.eks p20 pro? Bedre android versjon?

Billigere og bra nok [til min bruk] og de er garantert bedre enn telefonen du kom fra. Har du budsjett til det er p20p et åpentbart valg atm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...