Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo on call - sende destinasjon fra app?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt en 2012 mod V60 med VOC nå i et par år, byttet nylig inn i en V70 2013 som også har de samme systemer og funksjoner. Men jeg sliter litt med en ting som jeg ikke klarer å bli klok på, kanskje noen her vet?

I VOC-appen kan man søke opp destinasjoner, det skal også vøre mulig å sende destinasjon til gpsen i bilen. Det får jeg ikke til, fikk det heller ikke til på V60en. På videoer jeg finner og manualer står det at det skal være et eget menyvalg i appen, det er det ikke hos meg. Men går jeg inn på kart står det at jeg kan søke og sende destinasjoner. Men når jeg søker opp en destinasjon får jeg det kun opp på kartet på appen, ingen mulighet å sende til bilen... 

Har iPhone 8, men hadde samme utfordring med appen på en Huawei et-eller-annet :p 

Noen her med 12-13 mod Volvo med Volvo on call som vet hvordan dette skal gjøres? Hadde vært veldig greit, da det er litt knotete å ta det på tastaturet i bilen, tar fort litt tid... 

Ha en fjong dag, da! :-) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, takk for svar!

Den "send to car" biten er bare borte på min app, funderer jo på om bilen rett å slett er for gammel for å sende til...

Det vet jeg ikke. V60en min er fra 2014 med facelift. Måtte ikke gjør noe for å få det opp.

Lenke til kommentar

Jeg hadde my13 V60 med navtec hvor dette virket på , med iphone. Brukte selv bare oncall til å legge inn navigasjons destinasjoner.

Selv betalte jeg for oppgradering av main head unit for å kunne laste inn kart selv med usb. Usikker på om dette hadde relevans med send to vehicle eller ikke ifb med oncall app oppdateringer. Men det virket fra starten uten head unit sw update’n.

https://support.volvocars.com/no/Pages/article.aspx?article=94df80f9cf09dfb2c0a8015101e41fbc

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...