Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skal jeg kaste maskinen? Spotify har internett men ikke chrome.

Anbefalte innlegg

Har en acer datamaskin (ikke bærbar) med windows 10 innstallert. Når jeg starter pcen så er internetten koblet til og jeg vet at det finnes internett forbindelse fordi spotify funker, kan liksom søke hva som helst i spotify. Men chrome, vanlig internett explorer og f.eks microsoft store har ikke internett tilgang? Det står sjekk proxy et eller annet. Etter 10-15 så funker den uten at jeg rører noe som helst. Hva er grunnen til at maskinen er så jævle dum i starten? når spotify funker med internett, men chrome ikke klarer det? Hva er greie? skal jeg kaste maskinen ut av vinduet er det det som er løsningen? og kjøpe en mac som koster sikkert halv mill eller noe. 

Det verste er at den var ikke sånn for 2 mnd siden. Er bare blitt verre og verre. Hater den as

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre prikker oppe i høyre hjørne i Chrome: Innstillinger, avansert, (scroll langt ned): System, "Åpne innstillinger for proxy-tjener, LAN-innstillinger:

Fjern alle avkryssinger i de 3 boksene som er der.

Endret av ozone
Lenke til kommentar

Tre prikker oppe i høyre hjørne i Chrome: Innstillinger, avansert, (scroll langt ned): System, "Åpne innstillinger for proxy-tjener, LAN-innstillinger:

takk :) det funket. Fy faen hater windows. Det er så mange unødvendige problemer, og ja det finnes alltid løsninger men hvorfor skulle det oppstå sånne problemer. faen windows altså.

Takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

takk :) det funket. Fy faen hater windows. Det er så mange unødvendige problemer, og ja det finnes alltid løsninger men hvorfor skulle det oppstå sånne problemer. faen windows altså.

Takk :)

Win er bra det. Funker her. 9 og 3 linux.

Har fler nettlesere, bra om du får problemer med den ene.

Som regel er det bruker feil, ikke win/linux/eple osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...