OHJohansen Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Byr på mange smarte løsninger.TEST: AVA P80 Master Lenke til kommentar
FevangKro Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hva slags såpe anbefaler folk til å vaske bilen med? 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Norsk? Den er planlagt produsert i hvilket land? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg SunMaster Skrevet 10. mai 2018 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2018 Samme "testere" som "testen" av Dysons fantastiske, utrolige, revolusjonerende, makeløse støvsugere, kanskje? "AVA P80 Master kommer ferdig montert fra fabrikk, og du trenger kun å skru på vannfilteret og hekte slangen på pistolen før du er klar til å vaske." ser jo mer ut som en markedsføringstest enn forfattet av en tester som ble, utrolig nok, imponert av han selv slapp å montere en høyttrykkspyler i proffsegmentet. Ingenting er mer uærlig enn skjult markedsføring. 12 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 "Til prisen du betaler...". Hva koster gildet? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 6000kr står det nederst i artikkelen. 1 Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Her får man tak i den. https://bilpleiekongen.no/produkt/ava-p80-master-hoytrykkspyler/ Har hatt lyst på denne en stund.. Anbefaler en god shampoo til skum Chemical Guys har gode, bruker selv Super X Shampo fra Würth. henger som bare rakkern og inneholder voks 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Morten Torlei Skrevet 10. mai 2018 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2018 Norsk? Den er planlagt produsert i hvilket land? Høytrykksspyleren og tilbehøret er utviklet fra bunnen av i Bergen. De fleste deler og montering er "selvfølgelig" laget i Østen, som konkurrenten våre... Det skyldes dessverre at vi ikke har en leverandørindustri i Europa som har kompetansen til å lage denne typen produkter. Men en fantastisk støtte og hjelp underveis fra Innovasjon Norge og mange dyktige produsenter her i landet har vi imidlertid forsøkt å legge til rette for at vi i fremtiden faktisk kan levere et 100% norskprodusert produkt :-) Morten Torlei, Daglig leder AVA 13 1 Lenke til kommentar
9Rune5 Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Høytrykksspyleren og tilbehøret er utviklet fra bunnen av i Bergen. Artig å se at det finnes folk som prøver å starte noe nytt, også i Norge. Og i Bergen finnes det jo mange som har peiling på vann i større mengder. Men når er det er sagt Morten.... Sitt nå ikke der og lat deg på en himmelfartsdag! På prisjakt.no så har ingen fylt ut spesifikasjoner for denne høytrykksspyleren. Jeg skulle gjort det sjøl, men jeg har jo ikke filla peiling på hva maskina deres er god for. Når vil vidunderet dukke opp på den svenske siden av grensa? Virker jo som en ypperlig ting å harryhandle. Lenke til kommentar
Taire Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Så langt det lar seg gjøre handler jeg alltid lokale produkter. Var nesten ute og kjøpte høytrykkspyler i går, men fant ikke den jeg var ute etter. (Nilfisk E 145.3-10H X-TR) Når jeg i dag finner en norsk testvinner som attpåtil har kontoret sitt i Bergen blir dette en nobrainer for meg! Selv om jeg synes 6000 er stivt for en slik maskin.....? @ Morten Torlei: Hjemmesiden deres virker ikke skikkelig på min iPhone 7. Trond Endret 10. mai 2018 av Taire Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Dere gav den 10/10 når den har en så stor mangel som ikke oppbevaring til strømledningen?! Gratulerer. Hadde mye heller kjøpt en K5 til 1/3 av prisen. Der km du hvertfall kveile opp ledningen i slangetrommelen. Lenke til kommentar
KozeBamsen Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Man får vel også Kranzle 1152tst til 7500kr og 6750kr med DCN rabatt som alle som liker å vaske bil for hånd bør ha. Da har man en sterk konkurrent til denne spylern. Men flott at denne kommer fra Norge og ser ut som gjennomtenkte løsninger Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Slangetrommelen på K5 er håpløs. 1 Lenke til kommentar
DHR9UMTF Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Her får man tak i den. https://bilpleiekongen.no/produkt/ava-p80-master-hoytrykkspyler/ Har hatt lyst på denne en stund.. Anbefaler en god shampoo til skum Chemical Guys har gode, bruker selv Super X Shampo fra Würth. henger som bare rakkern og inneholder voks Ville heller kjøpt den hos handylife. Fant P80'en 1000 kroner billigere enn prisen til bilpleiekongen. https://www.handylife.no/product-page/ava-p80-master-vaskepakke Lenke til kommentar
Morten Torlei Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Høytrykksspyleren og tilbehøret er utviklet fra bunnen av i Bergen. Artig å se at det finnes folk som prøver å starte noe nytt, også i Norge. Og i Bergen finnes det jo mange som har peiling på vann i større mengder. Men når er det er sagt Morten.... Sitt nå ikke der og lat deg på en himmelfartsdag! På prisjakt.no så har ingen fylt ut spesifikasjoner for denne høytrykksspyleren. Jeg skulle gjort det sjøl, men jeg har jo ikke filla peiling på hva maskina deres er god for. Når vil vidunderet dukke opp på den svenske siden av grensa? Virker jo som en ypperlig ting å harryhandle. Takk for tipset, da er Prisjakt blitt oppdatert :-) Det kommer nok noen svenske butikker utover våren, følge med på hjemmesiden vår for oppdateringer: https://www.discoverava.com/forhandlere Mvh Morten Lenke til kommentar
Morten Torlei Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Så langt det lar seg gjøre handler jeg alltid lokale produkter. Var nesten ute og kjøpte høytrykkspyler i går, men fant ikke den jeg var ute etter. (Nilfisk E 145.3-10H X-TR) Når jeg i dag finner en norsk testvinner som attpåtil har kontoret sitt i Bergen blir dette en nobrainer for meg! Selv om jeg synes 6000 er stivt for en slik maskin..... @ Morten Torlei: Hjemmesiden deres virker ikke skikkelig på min iPhone 7. Trond Hei Trond, Hvis du vil ha en maskin som tilsvarer 145 baren til Nilfisk, velger du AVA P60 Master, som har 145 bar / 500 liter. Der slipper du trolig unna med ca 4000 kroner. Skal se nærmere på Iphone/nettbrett visningen som ikke er helt oppegående... Hilsen Morten Torlei, AVA Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Det burde stått litt tydeligere hva prisen ligger på... 1 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hvordan er denne ift K7 fra Kärcher? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Det burde stått litt tydeligere hva prisen ligger på... Står i ganske feit tekst nederst da.... 1 Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Noe spesielt å gi denne toppscore uten å ha testet en eneste konkurrent... K5 er møkk uansett pris, som alle andre gule spylere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå