Gå til innhold

Windows avsluttes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Ser ut som du har fått deg blaster viruset, tsktsk.

1. Når meldingen kommer opp, skyndt deg å dra opp start, kjør og skriv shutdown -a

2. Innstaller blasterfix :) Få også inn alle popdateringer fra windowsupdate.com

3. Oppdater antivirusklienten din. ser du har AVG og det burde egentlig holde, du får jo ikke viruset INN det er når viruset forsøker å infisere deg RPC tjeneste kræsjer. Men sørg likevel for å ha oppdaterte signaturfiler.

Lenke til kommentar

Denne feilen oppstår som følge av at maskinen er infisert med et spesielt virus. Jeg kan desverre ikke huske hva det het, men det har vært på nettet ganske lenge, så de aller flest antivirus programmer burde finne det for deg.

Om du ikke har sjans til å installere et skikkelig antivirus program (som norton) så kan du prøve en online scan som "Housecall". Det er den beste løsingen utenom installasjon av et skikkelig program. Housecall trenger ingen installasjon, og sjekker alt automatisk for deg.

http://housecall.trendmicro.com/

Det er selvfølgelig MULIG at dette ike er et virus, men det skjermbildet der har plaget tusenvis av andre pga. dette viruset, så jeg vil si at sjansen er meget høy forat du er infisert. Jeg tror ikke dette viruset gjør noe spesiell skade på masinen, det bare pøver å spre seg, men som sagt husker jeg ikke alle detaljene på dette. Forhåpentligvis vil et antivirus finne viruset og g deg navn, beskrivelse, og annefaling på hva du skal gjøre.

Lykke til

-Stigma

EDIT: Ja, selvfølgelig, Blaster er det ^_^ Ser ut som disse to kom meg i forkjøpet mens jeg skrev.

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

mens vi er inne på blaster, noen som har vært borti mslaugh.exe ?

sjekka google og der stod det noe om videreføring av blaster.

den strupa hvertfall internett forbindelsen min slik at jeg hadde store problemer med å komme inn på alt av sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...