kimmen12 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei, Jeg har fått denne mlden opp VELDIG ofte.. ca hver 10. ende minutt kommer ofte når jeg er inne på spill og sånt. Hva skal jeg gjøre? Jeg har Windows Xp Pro Hjelp meg Lenke til kommentar
talisar Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei Ser ut som du har fått deg blaster viruset, tsktsk. 1. Når meldingen kommer opp, skyndt deg å dra opp start, kjør og skriv shutdown -a 2. Innstaller blasterfix Få også inn alle popdateringer fra windowsupdate.com 3. Oppdater antivirusklienten din. ser du har AVG og det burde egentlig holde, du får jo ikke viruset INN det er når viruset forsøker å infisere deg RPC tjeneste kræsjer. Men sørg likevel for å ha oppdaterte signaturfiler. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ser ut som blaster har slått til igjen. last ned denne og kjør den. http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe du bør kjøre en update fra microsoft som lukker dette hullet som blaster bruker. Mener du får linken etter du har kjørt denne fixblaster saken. lykke til. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Denne feilen oppstår som følge av at maskinen er infisert med et spesielt virus. Jeg kan desverre ikke huske hva det het, men det har vært på nettet ganske lenge, så de aller flest antivirus programmer burde finne det for deg. Om du ikke har sjans til å installere et skikkelig antivirus program (som norton) så kan du prøve en online scan som "Housecall". Det er den beste løsingen utenom installasjon av et skikkelig program. Housecall trenger ingen installasjon, og sjekker alt automatisk for deg. http://housecall.trendmicro.com/ Det er selvfølgelig MULIG at dette ike er et virus, men det skjermbildet der har plaget tusenvis av andre pga. dette viruset, så jeg vil si at sjansen er meget høy forat du er infisert. Jeg tror ikke dette viruset gjør noe spesiell skade på masinen, det bare pøver å spre seg, men som sagt husker jeg ikke alle detaljene på dette. Forhåpentligvis vil et antivirus finne viruset og g deg navn, beskrivelse, og annefaling på hva du skal gjøre. Lykke til -Stigma EDIT: Ja, selvfølgelig, Blaster er det ^_^ Ser ut som disse to kom meg i forkjøpet mens jeg skrev. Endret 14. desember 2003 av Stigma Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 holder på å ta antivirus sjekk og fixblast nå! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er blaster ja. Bruk Windows update, det bør fixe det. "Vanelige" virusprogrammer hjelper lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 mens vi er inne på blaster, noen som har vært borti mslaugh.exe ? sjekka google og der stod det noe om videreføring av blaster. den strupa hvertfall internett forbindelsen min slik at jeg hadde store problemer med å komme inn på alt av sider. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Nope. Endret 14. desember 2003 av kimmen12 Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har nå tatt den FixBlast og AVG, Men fant INGENTING!!! Hva kan det være da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå