Gå til innhold

Samsung UE49NU8005, UE49NU8075 og UE49NU8045

Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøver å finne ut forskjellen mellom de tre modellene. de har forskjellige priser på prisjakt men info mangler på to av tvene så jeg får dessverre ikke se hva skiller de.

Prøvde meg på samsung sin hjemmeside og det var jo bortkastet tid, De sammenligner ikke spesfikasjonene til modellene, og jeg fant ikke engang detaljert info om tven.

noen som vet hva som skiller de?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva forskjellen på årets er dessverre. tidligere har det typisk vært som mobile999 sier. kanskje den ene har en sølvlist og selges kun på power, mens den andre er sort og selges kun på elkjøp. 

Verdt å nevne at i fjor så hadde en del av Samsung modellene med høyere nummer dobbelt så mange punkter for bakrunnsdimming f.eks 7045 vs 7005  men aner ikke om dette gjelder i år også. 

Lenke til kommentar

Verdt å nevne at i fjor så hadde en del av Samsung modellene med høyere nummer dobbelt så mange punkter for bakrunnsdimming f.eks 7045 vs 7005  men aner ikke om dette gjelder i år også.

Når TV-en bare kan styre søyler med LED-lys fra bunnen av TV-en har det lite å si hvor fint TV-en kan kontrollere sonene. Effekten er ikke-eksisterende, og du kan gange 0 med så mye du vil uten at dette endrer seg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...