Gå til innhold

Ny mobil?hvem?hjelp!

Anbefalte innlegg

heizan alle sammen!!

ja,,jeg skal få meg ny mobil etter jul da,,,uff begynner å bli fryktelig lei av den 3410'n... :mad:

så jeg har sett litt rundt og bestemt meg for at det blir enten nokia 3200 eller 7250i eller sony ericson T610,,,,

Men hvem av de skal jeg velge??

7250i skal vist ha en dårlig skjerm og dårlig kamera,,,lite teknlogisk og heller kjipt... eh.. 3200 har jeg hørt veldig lite om ,,,men uff da jeg så på den i butikken virket det veldig fælt med de tastne,,,og hører at skjermen der også er dårlig,,, men jeg vet lissom ikke hva slike sider mener med en dårlig skjerm,,,,jeg skakke ha noen døds bra skjerm som E700 eller 6600 men gjerne bedre enn 3510i og helst bedre enn 6610,,,,,

Så det ble til at jeg vippet bort i fra nokia og tenkte veldig på T610,,,men så hørte jeg at det er et mareritt(eller leste det her,,hehe¤¤) å skrive mld med den,,,,og jeg sender bortimot 6-7 mld hver dag,,,,så det villle gjøre at den mobilen ikke blir noe for meg,,,,et sek per bokstav?? er det sånn?? :scared: vil gjerne høre fra noen som har den mob'n om hva de syns,,,,

ja,,,vil forsåvidt høre fra andre som har enten 7250i(gjerne om forskjeller fra den og 7250) eller 3200,,,,

og er det noen som vet om flere sider enn denne som tester mobs??,,,norsk eller eng,,,

syns de er veldig strenge her jeg,,,, :no: ,,,eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velg 7250i :)

Rask (i menyer og på SMS), meget bra java (rask og det finnes plenty av spill) og 5MB minne. Dessuten ser den meget bra ut.

Hvordan noen kan kalle 7250i utdatert, aner jeg ikke :)

Displayet er bra og kameraet mer enn bra nok for MMS osv.

T610 er treg på SMS, har elendig javastøtte (for treg for de fleste spillene) og har bare 2MB minne.

Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe etter Jul, så kan jo du vente på sonyericsson T630, den skal være grei den, minus er at den har 2 mb minne.

Siemns mc60 skal være grei den.

Men hvis du vil ha en av de tre mobilene så annbefaler jeg T610, det er den som du får mest nytte av!!

Edit: bomma litt på mobiler

Endret av bassmania
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Det heter hvilken mobil, ikke hvem...

Unødvendig innlegg...

Men tilbake til spørsmålet som ble stillt her. Hvis det fortsatt står mellom de 3 mobilene, ville jeg (har faktisk) valgt t610, det er som sagt den du får mest igjen for pengene for.

Les tester o.l. av de tre mobilene, og finn ut hva du "trenger" av funksjoner i en mobil...

Lenke til kommentar

At T610 er treig på meldinger er sterkt overdrevet. Min mor har en nokså tidlig versjon av firmwaren, og det tar ikke lange tiden før bokstaven kommer opp. Det er snakke om noen hundredeler etterpå...

Når det er sagt, vil jeg si at hvis du kjøper en T610 nå, så vil du få den ferskeste firmwaren, og hvis jeg ikke tar feil, så er også skrive-reaksjonen blitt bedre.

Kjøp deg en T610 hvis du ikke trenger et bra kamera...

Lenke til kommentar

Tomat-Ulf skrev:

Så tenk litt over at 50% av norges befolkning har T610....

Altså hvor dum går det ann å bli ? det er jo knapt 50% av norges befolkning som har mobil! Tenk på alle gamle og alle barn under, la oss si, 10 år med visse unntak i begge båser...

T610 har ikke 50% av markedet engang... Dem har kanskje 50% av sitt eget SonyEricsson marked.. men det er nesten lite trolig det også...

Lenke til kommentar

Hm, han kan vel slette den hvis han har fått seg den..

Ellers ville jeg anbefalt N7250i. Litt vanskelig å få en skjerm som er bedre enn 6610s men allikevel ikke "veldig bra"? Ville nå si at 6610 sin skjerm er bra. Og det med at 50% i Norge eier en t610; hvis det var _jeg_ som skulle kjøpt ny mobil, hadde det heller trukket ned enn opp for min del... Ganske kjedelig å ha samme mobil som alle andre.

Lenke til kommentar

litt off topic men.. Jeg synes bare det er en fordel å ha samme mobil som andre.. Det blir jo veldig mye mer kompitabelt... Husker når alle gikk rundt med N3210 .. Alle dreiv å sendte bildebeskjeder... Det var jo kjipt å ikke ha det... hehe... Nå tenker jeg selvfølgelig på de nye sakene som programm og spill... Den tlf flest har er det mest spill til sånn er det helt enkelt...

Lenke til kommentar

Ikke nøl med å kjøp en T610.

Jeg har akkuratt kjøpt meg en slik, og det er det flotteste jeg har hatt.

Min telefon er absolutt ikke treig å skrive sms med. Bare se til å få den siste

firmwaren.

I tillegg så er telefonen rimelig. Du får veldig mye for pengene.

Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf skrev:
Så tenk litt over at 50% av norges befolkning har T610....

Altså hvor dum går det ann å bli ? det er jo knapt 50% av norges befolkning som har mobil! Tenk på alle gamle og alle barn under, la oss si, 10 år med visse unntak i begge båser...

T610 har ikke 50% av markedet engang... Dem har kanskje 50% av sitt eget SonyEricsson marked.. men det er nesten lite trolig det også...

Hvor pirkete går det ann å bli.... Jeg skrev jo det på kødd for å si at det er VELDIG mange med T610.. Greit????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...