Gjest Slettet-vpGeLVii Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg har ikke fått Google assistent på min Huawei Mate 10 Pro, men i dag fikk min datter Norsk Google assistent på sin Huawei P9 (er ikke sjalu i det heletatt?). Ser ut som det virker kjempebra bortsett fra å åpne musikk i Tidal, og "spill et spill" søker etter en Tor Endresen-sang på YouTube. Hun har det i alle fall kjempemorro med alskens spørsmål Har fått den jeg også nå? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hei, Jeg har fått Google Assistent på norsk på min mobil. Lurte på å kjøpe meg en Google Home Mini, men er det norsk Google Assistent på den og? Lenke til kommentar
capillarity Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hei, Jeg har fått Google Assistent på norsk på min mobil. Lurte på å kjøpe meg en Google Home Mini, men er det norsk Google Assistent på den og? Har både mini og vanlig Google assistant men har ikke norsk på noen av dem. Mene og lest en plass at det kommer. Men vet ikke katti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg