NoisyPepper Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Jeg undervurderte verdien på noe jeg har lagt ut på salg på FINN, som er surt. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Så lenge du ikke har gjort noen avtale om salg må det være innafor, men de interesserte kommer nok sikkert til å bli litt snurt. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 For de intresserte så vil det nok oppfattes som litt fyfy. For alle andre - who cares? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Det er nok litt meir innafor å lage til ein bodrunde av eit slag, der ein kanskje gjerne oppdatere annonsa på finn fortløpande med det høgste bodet? 2 Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Det er nok litt meir innafor å lage til ein bodrunde av eit slag, der ein kanskje gjerne oppdatere annonsa på finn fortløpande med det høgste bodet? Jeg tenkte på dette, men hvis det var jeg som ble spurt om å by på noe, så ville jeg ha vært veldig skeptisk da selgeren kan lyve om tilbudene. Endret 10. mai 2018 av Tacanacy 1 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Kan ta skjermbilde av bud du mottar og legge til som bilde i annonsen og henvise til det i annonseteksten. Kan virke litt mindre suspekt i hvert fall. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Kan ta skjermbilde av bud du mottar og legge til som bilde i annonsen og henvise til det i annonseteksten. Kan virke litt mindre suspekt i hvert fall. God idé, men jeg tror jeg legger ut på auksjonen.no og lenker til annonsen på Finn. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Du har jo lov å redusere prisen dersom interessen er laber. Klart du kan øke prisen dersom interessen er større enn forventet. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 6. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2018 Er glad jeg gjorde det da jeg solgte for akkurat det dobbelte gjennom auksjon. Lenke til kommentar
mnl Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 nei, jeg syntes ikke det er fy-fy.Men ikke øk det så mye at ingen vil ha det lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå