Lars-Erik Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Når jeg oppdaterte til SPRING update (1803) så virket alt fint. Men så kom det en oppdatering i dag, og når PCen bootet etter den var det med standard VGA drivere. Installasjonsprogrammet til Nvidia feiler også og finner ikke GeForce GTX 960kortet mitt. Men skjermen er for søren plugget inn i GeForce kortet!!! Hva er løsningen (nå sitter jeg med VGA drivere, lav oppløsning og bare en skjerm) :-( Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Hvis du går inn på Enhetsbehandling? Får du listet opp skjermkortet der? I så tilfellet kan du jo prøve å oppdatere driver manuelt derifra? Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 Hadde jeg fått åpnet enhetsbehandling så. Men samme hva jeg prøver å åpne av Windows system-programmer (enhetsbehandling, tjenester) så får jeg bare beskjed om at "denne appen er blokkert for din egen sikkerhet". Sikkert derfor skjerm-driveren ikke lastes heller. Virker som alle system-filer plutselig er ulovlige. Fant noe på nettet om feil med signatur-system, men ikke noe oppskrift på hvordan jeg fikser det. Virker som den plutselig oppfatter ALT som ugyldige apper. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Etter en restart, klarer du å få opp Windows i sikkerhetsmodus... Du kan holde inne shift tasten når du starter maskinen på ny (Avslutter Windows) Om du ikke får til det, kan du tvangsavslutte Windows 2-3 Ganger, under oppstart, da vil den automatisk gi deg samme meny-alternativ... Siden du ikke klarer å få opp Enhetsbehandligen er det tydligvis noen underliggende problemer ja... Endret 9. mai 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå