extension Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Hei! På bakgrunn av noen utfordringer i blokkskjemaet, må jeg mest sannsynlig ta økonomi og ledelse på vg2, for å deretter ta økonomistyring på vg3. Noen som har noe erfaring med akkurat dette eller fagene generelt, og vet om dette vil være mulig å gjennomføre? Bygger økonomi og ledelse mye på pensum fra økonomistyring, eller vil det være mulig å få toppkarakter i økonomi og ledelse uten noe særlig økonomiske forkunnskaper? Lenke til kommentar
Holy Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Økonomi og ledelse bygger ikke på Økonomistyring, så det er ikke noe problem med å ta det først. Det eneste problematiske kan være total arbeidsmengde i løpet av VG3. Økonomi og ledelse krever langt mindre arbeidsinnsats enn Økonomistyring for å få toppkarakter, og i VG3 har man flere standpunktkarakter enn i VG2. 1 Lenke til kommentar
extension Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 Tusen takk for tilbakemelding! :-) Tror jeg prøver meg på Økonomi og ledelse, hvis ikke må jeg velge noe jeg overhodet ikke er interessert i, og det frister mindre enn litt ekstra arbeid på VG3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå