merterje Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Jeg har installert Whatsapp, LINE, Skype..., men har aldri snakket med noen og samtidig sett bilde av hverandre. Har ikke kontakter som har disse funksjoner tror jeg. Men jeg har Messenger i Facebook, men jeg ikke har brukt det før. Jeg har fått 2 anrop i Messenger, men var ikke hjemme, så jeg fikk ikke tatt den, men det kom opp tapt anrop på PCen. Er det slik at man kan snakke og se hverandre på PCen også, for på mobiltelefon var det ikke registrert noe ? Endret 9. mai 2018 av merterje Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Så lenge du har mikrofon, høyttaler og webkamera på datamaskinen er det ikke noe problem å chatte på video på den. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 ja d Så lenge du har mikrofon, høyttaler og webkamera på datamaskinen er det ikke noe problem å chatte på video på den. ja det er mikrofon på PCen, men aldri brukt den, og så er det camera, sikkert webkamera, jeg bruker å ta bilde av meg selv bl.a. med den, og PCen har innebygd høgtalere, så da behøver man vel ikke å koble til andre høgtalere ? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) VENT LITT, JEG HAR MER Å BERETTE. DET GÅR SIKKERT AN Å KOBLE TIL MIKROFON TIL PCEN, FINNER MIKROFON-SIDE EN PLASS, MEN DET ER MULIG DET IKKE ER INTEGRERT MIKROFON LIKEVEL, SLIK AT JEG MÅ KJØPE EN ??, DET CAMERA SOM JEG BRUKER, KOMMER OPP NÅR JEG SØKER PÅ WEB I PCENS SØKEFELTET , DA KOMMER DET OPP WEBCAMERA ? JEG HAR EN LENOVO G510 PC SOM ER CA 3 ÅR GAMMEL, DEN FUNKER BRA. Endret 9. mai 2018 av merterje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå