Gå til innhold

Nintendo har ingen planer om å introdusere Virtual Console til Switch

Anbefalte innlegg

Er enig i andres synspunkter her angående det at nintendo rett og slett har elendig online-løsninger som er trege, rotete og utdaterte i forhold til dagens standard. Uansett hvor mye jeg digger DS og 3DS, så er online-løsningene helt fullstendig møkk. Det mest positive jeg kan komme på er at de virker og kan laste ned ting i standbymodus, men det blir litt som å si at en sjokoladekake smaker sjokolade, ikke akkurat noe å gi applaus for.

Jeg vil dog påpeke at jeg ikke er storfan av noen av de online-løsningene jeg har vært borti på konsoll generelt, men nintendo er absolutt dårligst av de jeg kjenner til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er heller ikke interessert i å leie 20+ år gamle NES-spill (hvis det er sånn det fungerer). Sleng sammen 30-50 av de mest populære NES-titlene på en spillkassett. Har ingen problem med å betale 4-500,- for noe sånt. Foretrekker å eie fremfor leie.

NES Classic Mini konsollen, med andre ord?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Er heller ikke interessert i å leie 20+ år gamle NES-spill (hvis det er sånn det fungerer). Sleng sammen 30-50 av de mest populære NES-titlene på en spillkassett. Har ingen problem med å betale 4-500,- for noe sånt. Foretrekker å eie fremfor leie.

NES Classic Mini konsollen, med andre ord?

På et Switch-cartridge, ja takk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For 200 kr i året er eg faktisk enig med dei som meiner det er ein fair pris for å få tilgang til biblioteket av gamle NES, SNES etc spel (antar meir kjem til etterkvart).

Det som er helt komisk er vel og merke å ta betalt for å lagre save-filer i skya. Det fins tross alt ein haug med tjenester der ute som allerede gir deg 5-15 GB med lagring gratis berre du registrer deg. Eksempelvis Dropbox, Google Drive etc. Sjøl so små mengder plass burde halde lenge so sant man kun snakker om å ta backup av profilen din og save-filene.

Lenke til kommentar

For 200 kr i året er eg faktisk enig med dei som meiner det er ein fair pris for å få tilgang til biblioteket av gamle NES, SNES etc spel (antar meir kjem til etterkvart).

Det som er helt komisk er vel og merke å ta betalt for å lagre save-filer i skya. Det fins tross alt ein haug med tjenester der ute som allerede gir deg 5-15 GB med lagring gratis berre du registrer deg. Eksempelvis Dropbox, Google Drive etc. Sjøl so små mengder plass burde halde lenge so sant man kun snakker om å ta backup av profilen din og save-filene.

At Dropbox, Google Drive osv er gratis for forbrukere er en ting. Hvis Nintendo skulle lagret på f.eks. Dropbox måtte de betalt for det. Det ville nok vært småpenger per år per bruker, men ikke gratis. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...