Kaneltryne Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Et sted som heter military burger har to lokaler, ett på Notodden og ett i Skollenborg. Så på menyene og så man kunne ''legge i kasse'', deretter gikk jeg videre for å sjekke frakt, og det sto gratis uansett hvor i hele Norge man bestilte fra. Hva tror dere skjer om man bestiller, de kan umulig frakte en liten burger overalt i Norge gratis, men merkelig å ha en sånn "feil" på nettsida si i tillegg. Fristen nesten å bestille Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Hva finner du om orginasjonsnummer? Kontaktadresse? Basert på url ; https://militaryburger.store/ så er dette størst sansynlig useriøst enten svindel eller de prøver å lure deg. Antakelig blir varene sendt fra kina\asia du ser også blanding av norsk og engelsk som ikke er særlig profesjonelt. Hvis [email protected] er epostadressen dems er det useriøst, burde være [email protected] Hør med forbrukerrådet\mattilsynet, for selger de mat må de ha tillatelse av begge de. Tipper de kjøper mat fra sverige\polen eller utlandet kanskje de er ungdomsbedrift også. Men kan umulig være helt lovlig. Enten må duj hente varer på et sted i notodden\skollenborg ellers er gratis feil begrep. Endret 9. mai 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 Hva finner du om orginasjonsnummer? Kontaktadresse? Basert på url ; https://militaryburger.store/ så er dette størst sansynlig useriøst enten svindel eller de prøver å lure deg. Antakelig blir varene sendt fra kina\asia du ser også blanding av norsk og engelsk som ikke er særlig profesjonelt. Hvis [email protected] er epostadressen dems er det useriøst, burde være [email protected] Hør med forbrukerrådet\mattilsynet, for selger de mat må de ha tillatelse av begge de. Tipper de kjøper mat fra sverige\polen eller utlandet kanskje de er ungdomsbedrift også. Men kan umulig være helt lovlig. Enten må duj hente varer på et sted i notodden\skollenborg ellers er gratis feil begrep. Haha [email protected] var min tullemail for å sjekke informasjon om frakt o.l. De har en facebookside for hver restaurant med 4.7 og 4.8 av 5 stjerner og 150 - 200 anmeldelser på hver av de. Dette var videoen som frista meg https://www.facebook.com/309111799607644/videos/369736756878481/ Men merkelig nettside, legge burgere i kassa med frakt rundt hele Norge gratis. De virker useriøse på en del områder ja, og har enkelte veldig dårlig anmeldelser Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Nederst på denne siden - https://militaryburger.store/ - står det : Vi tar imot bestillinger for levering på arbeids timer- #mandag - fredag 15.00-21.00#lørdag - søndag 14.00-22.00(~20km Kongsberg/Skollenborg område) 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Slik jeg tolker det må man hente det? Blir useriøst å kalle det gratis frakt. Blir jo som netshop\amento påstår de gir gratis frakt for de som henter i butikk. Samme med power.no Jeg ville ikke tatt en slik sted seriøst, men gjør hva du vil. Bestilll heller over disk\ si du ønsker å betale ved henting. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Slik jeg tolker det må man hente det? Det står at de tar imot bestillinger for levering "på arbeids timer" - eller "i arbeidstiden", som jeg ville ha skrevet. Så, de kan altså levere i arbeidstiden, og hva de mener med "arbeidstiden" er oppgitt. Deretter står det i parentes "~20km Kongsberg/Skollenborg område". Det betyr at de leverer i Kongsberg/Skollenborg-området, innenfor en kjøreavstand på 20km. (Man kan diskutere om 20km i luftlinje er det som menes, men da bør en kanskje spørre dem.) Var det noe særlig vanskeligere enn det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå