Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Hei! Kjøpte meg en Logitech G403 mus, som jeg er stort sett veldig fornøyd med. Scroll-wheel/skrollehjulet lager imidlertid en klikke/skrangle-lyd (dvs. rattle) når jeg skroller opp, men det er helt stillegående når jeg skroller ned. Jeg vet det har tidligere vært produksjonsfeil med hjulet på G403. Kan andre G403-eiere her bekrefte om slik støy på skrollehjulet er normalt? Hvis ikke, så vil jeg gjerne bytte musen med en som har et stillegående skrollehjul i begge retninger. Flott om noen kunne oppklare dette for meg. Takker på forhånd for innspill. Endret 8. mai 2018 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Ok, så hjulet skal være stillegående i begge retninger, ikke kun nedover? Med en mus som MX Master 2S så er skrollelyden konstant (og er en del av designet), men på G403 kommer og går lyden, og det blir "tikkende" lyd fra hjulet. Lurer på om det er bare billig/dårlig design fra Logitech sin side, eller om det er en produksjonsfeil i mitt eksemplar. Håper det siste, for lyden er irriterende.. Endret 8. mai 2018 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå