Rotekoppp Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Litt sen, men her er min erfaring. Hvis noen sliter med hvitstøy på de trådløse, så hjalp det for meg å slå av feedback for micen, eventuelt mute når man ikke bruker den. Hvis du synes lyden er for lav så står lydnivåbegrensning på som standard. Deiligste headset jeg har prøvd! Lenke til kommentar
chrisbt Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Min vurdering av trådløsutgaven til full pris: 3/10 Jeg kjøpte produktet til sterkt redusert pris på salg (1499). Jeg er alt i alt relativt fornøyd i forhold til den prisen jeg betalte (7/10), men synes ikke produktet bærer preg av å ha den kvaliteten man kan forvente av et produkt i den prisklassen det selges i til vanlig. Negativt: Analog inngang på basestasjonen er ikke tilfredsstillende støyskjermet fra strømforsyningen, så man får støy både fra PC/USB-strømkilde og fra intern ladekrets for batteriet. Svak hvitstøy i bakgrunnen når man bruker trådløs fra basestasjonen (ikke med blåtann). Legger selv ikke merke til den så lenge det er annen lyd. Ubehagelig å ha på over lang tid i varmt vær. Krever ganske godt klem mot ørene for å få ordentlig bass, særlig om man bruker briller. Litt kronglete å sette opp på linux, men det går hvis man finner riktig guide. Av og til en bug som gjør at volumjusteringen på hjulet på headsettet slutter å virke. Hodestroppen bærer tydelig preg av bruk etter et halvt år. Positivt: Ellers fungerer det stort sett som det skal. Kjekt å alltid ha et fulladet batteri. Chat mix gjør det kjapt å justere balansen mellom samtale og spillyd. Kjekt at det også kan brukes med blåtann, samtidig som man har lyd fra PC, eller ute på farta (grunnen til at jeg valgte dette headsettet). Hodetelefonutgangen på det er kjekk når man rett og slett ikke orker å ha det på lenger, men ikke har lang nok ledning på noen av de mer komfortable settene man har liggende. Feedback fra mikrofonen gjør det lett å høre hvordan du høres ut for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå