Martin Braathen Røise Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 40 prosent av alle IT-ansatte er konstant på leting etter ny jobb. Disse 3 faktorene forklarer hvorfor (Ekstra) Lenke til kommentar
ThomasRy Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Det jeg har observert ifht misnøye er at flesteparten får jobbe med service og support og blir underverdt i driftsrelaterte oppgave m.mer. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Det jeg har observert ifht misnøye er at flesteparten får jobbe med service og support og blir underverdt i driftsrelaterte oppgave m.mer. Tror du bør lese den setningen en gang til. Den gir ikke mening og har noen ord som ikke finnes på noen kjente språk. 1 Lenke til kommentar
O38AIWUQ Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Det jeg har observert ifht misnøye er at flesteparten får jobbe med service og support og blir underverdt i driftsrelaterte oppgave m.mer. Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like? 2 Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 40 prosent av alle IT-ansatte er konstant på leting etter ny jobb. Disse 3 faktorene forklarer hvorfor (Ekstra) Jeg vil anta at en grunn kan være dårlig styrte IT prosjekt(er) som kompenseres med masse pålagt overtid, påfølgende stress, som man går lei av og man heller vil arbeide i et mer kompetent team/firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå