Gå til innhold

Blåtannheadset for Skype for Business + musikk?


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter trådløse (blåtann) hodetelefoner til telefonsamtaler på jobb + musikk innimellom. De skal brukes sammen med Skype for Business på PC.

 

Ideelt sett kunne jeg vel tenkt meg noe a la AirPods/Jabra Elite Sport, altså helt trådløse og hvor jeg kan velge å bruke én eller to samtidig, men jeg tenker det må gå an å lade dem uten at blåtann-tilkoblingen brytes. Jeg må kunne kjapt ta på hodetelefonene dersom noen ringer, og da kan det vel ta litt tid før blåtann kobler seg opp. Ørepropper som AirPods/Jabra Elite Sport bryter vel tilkobling alle sammen ved lading?

 

Alternativt må batteritiden være såpass bra at de kan være i standby og tilkoblet hele arbeidsdagen.

 

Jeg kan også leve med ørepropper med ledning mellom venstre og høyre øre, så lenge de andre kravene over tilfredsstilles. 

 

Større hodetelefoner er jeg mest skeptisk til, men det kan også gå dersom bøylen kan gå bak nakken og ikke over hodet. Men her vil jeg også foretrekke at det er mulig å bruke dem kun på ett øre om gangen.

 

Noen forslag eller innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...