bjorni99 Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Hei. Legger ved en youtube-tutorial her: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt utstyret som blir brukt? Tenker da spesielt på BOKSEN, som vel er en form form kjøleboks? Og den isolerte luftføreren (vet ikke hva jeg skal kalle den). Takk på forhånd for hjelp! Endret 8. mai 2018 av bjorni99 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Det er jo en helt vanlig kjøleboks? Europris/Biltema/Clas osv? Slangen får du nok hos Megaflis eller andre som fører ventilasjonskanaler Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 8. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2018 Det er jo en helt vanlig kjøleboks? Europris/Biltema/Clas osv? Slangen får du nok hos Megaflis eller andre som fører ventilasjonskanaler Ok, takk! Var det jeg trodde og håpte. Vet du noe om det han bruker for å lage hullene for å få inn slangene? Hva heter det? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Du mener drillen? Med hullbor? Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 8. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2018 Du mener drillen? Med hullbor? Jepp! Det er hullbor jeg skal spørre etter for å få en slik altså? Og angående slangen: finnes det forskjellige typer, noen som fører luft/varme bedre, eller isolerer lyd bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå